פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

מחיר התקנת דלת

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

מחיר התקנת דלת נע סביב טווח רחב מאוד. זה תלוי איזה דלת (פנים או חוץ), מה סוג הדלת, מה החברה, מה משקל הדלת ועוד פרמטרים רבים. יש דלת צבועה שההתקנה שלה מורכבת יותר, יש דלת מעץ, יש דלת פולימר ויש דלת כוורת וכו’. לכן לא ניתן לנקוב בסכום מסוים מעל גבי האתר ולהבטיח הבטחות שווא, כפי שאולי אחרים עושים וזה גם תלוי אם זה מותקן על ידי מנעולן מומחה או לא.

מחיר התקנת דלת

מה שאנו יכולים להבטיח כאן הוא שבשיחה טלפונית אתנו אתם תקבלו את מלוא המידע, גם לגבי המחיר ובכלל כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי התקנה של דלת. כאן במאמר ננסה לתת כיוון לגבי מחירי התקנת דלתות. מה משפיע על המחיר ועוד. ולפני שנתחיל רק נאמר שאנו מתקיני דלתות מומלצים ומנוסים בהנהלת ציון המנעולן בבית שמש.

אז כמו שהבטחנו בפתיח, אנו נפרט לכם כאן את הגורמים המשפיעים על מחירי התקנת הדלתות. אם יש לכם דלת את ויחידה שאתם רוצים להחליף, מחיר ההתקנה שלה יהיה יחסית גבוה, וזאת מכיוון שצריך לחשב את עלות ההגעה וכו’. לעומת זאת, ככל שתגדל כמות ההתקנות הדרושה כך יפחת המחיר פר התקנה של דלת.

ולא מדובר בהפרש קטן אלא בהפרש משמעותי שיכול להגיע למאות ₪ לדלת. והדבר הבא שמשפיע על המחיר הוא חישוב שאנשים שוכחים בדרך כלל לחשב בחישוב של קניות והוצאות מן הסוג הזה – והוא עניין המיקום של הדירה שבה אמורה הדלת להיות מותקנת. אם היא נמצאת במקום שמורכב להגיע אליו או בקומה גבוהה ללא מעלית, תידרש תוספת במחיר.

מחיר התקנת דלת
מחיר התקנת דלת זול במיוחד

מחיר התקנה דלת

לחברתנו יש מחירון של התקנת דלתות שהוא בנוי על מחיר התקנה דלת מהזולים בשוק. כל דלת ומחיר ההתקנה שלו. אם זה דלת כניסה ואם דלת פנים. אם זה פלדלת או פירמה אחרת. דלת מורכבת מכמה מערכות שמשפיעות על ההתקנה והמחיר. דלת מורכת ממנגנון, צירים, ידיות ועוד. ויש גם את המשקוף, שגם צורת ואופן ההתקנה שלו משפיע על המחיר הסופי של ההתקנה.

בכל מקרה אצלנו תקבלו מחירים זולים לכל סוגי דלתות הפנים, להתקנת דלתות עץ דלתות ביטחון, דלתות זכוכית, וכן להחלפת צילינדר רב בריח במרכז ועוד. התקשרו אלינו ותקבלו עכשיו הצעת מחיר מדויקת שלא תשתנה גם אחרי ההתקנה. תמורת התשלום תקבלו התקנת דלת מקצועית ושירות נעים ואמין. אצלנו תקבלו את כל שירותי התקנת דלתות, כולל הרכבת המשקוף, פירוק דלת ישנה ועוד.

אולם מכל מה שנאמר לעיל, מה שהכי משפיע על המחיר זה סוג הדלת. לכן אנו ממליצים לכם לבחור את סוג הדלת המתאים לכם ביותר. אז בכדי לדעת ולקבל הצעת מחיר מדויקת התקשרו אלינו ותקבלו הצעה מדויקת. או צרו אתנו קשר בדרך אחרת. כך, באחת מהדרכים האלו נוכל להמליץ לכם מה מתאים לכם ואתם תוכלו לקבל מידע חשוב בעניין. ולהשוות מחיר התקנה דלת בין בעלי עסק שונים הנותנים את אותו שירות.

מחיר התקנה דלת
צרו קשר לקבלת הצעת מחיר התקנה דלת

מחיר התקנת דלת פנים

אנחנו כאן בשבילכם לשירותכם אם אתם מחפשים מתקין דלתות מומלץ, מנוסה ומקצועי שמתמחה גם בתיקון דלתות פנים בקריית גת. אצלנו תקבלו גם עבודה איכותית וגם עבודה מקצועית. יש דבר כזה! התקשרו אלינו כעת או צרו עמנו קשר כאן באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם. בין אם אתם רוצים רק התקנה ובין אם אתם רוצים גם לקנות את הדלת אנו ניתן לכם הצעת מחיר התקנת דלת פנים משתלמת במיוחד.

אנו ניתן לכם את מחירי התקנת דלתות פנים כמו דלתות כוורת, או דלת פולימר – שעמיד במים, או דלת פורמייקה ועוד. אנו עושים גם התקנה מקצועית של דלתות כניסה. גם מחירי התקנת דלתות כניסה – כמו דלתות הפנים, תלויים מאוד בסוג הדלת. מחירים אלו מתחילים במחיר התקנה בסיסי ומחירם עולה ככל שההתקנה יותר מורכבת. כמוכן יש תוספת על התקנה של דלת מעוצבת, או על תוספת של מנעול כספת.

וכמו כן יש מחיר התקנת דלת פנים מיוחדים להתקנה של דלתות שונות. ישנם האוהבים דווקא דלת הנפתחת לשני כנפיים ומחיר ההתקנה של דלת זו היא שונה. אז לסיכום – כשאתם רוצים להתקין דלת, עדיף שתקנו בדיוק את הדלת המתאימה לכם כי זה גם יתאים לכם יותר במחיר… וכמו כן עדיף שתרכזו את התקנת כל הדלתות לזמן אחד. זה יוזיל לכם בהרבה את מחיר התקנת דלת.

מחיר התקנת דלת פנים
מחיר התקנת דלת פנים
5/5 - (1 vote)
מחיר התקנת דלת

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button