פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

התקנת משקוף דלת כניסה

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

הדלת של הבית היא לא רק פרט עיצוב היא גם פרט בטיחותי. ובאותו מטבע ניתן לומר הדלת של הבית היא לא רק פרט בטיחותי היא גם פרט עיצובי. הדלת צריכה להיות מבודדת מקור וחום, היא צריכה לשמור שרעש הרחוב או חדר המדרגות לא יחדור לתוך הבית וכמובן גם צריכה לשמור מפריצה של גנבים. ובתוך כל המערכת הזאת, יש למשקוף תפקיד מכריע. התקנת משקוף דלת כניסה הוא גם חלק מכל המערך המגן, וגם העיצובי… הדלת וגם המשקוף הם בעצם כמו חלון ראווה, כל מי שמגיע אליכם אף לביקור קצר ואף הדוור או השליח של הפיצה, נתקל בדלת והוא מסיק מסקנות לפי המראה החיצוני של הדלת… ישנם סוגים שונים של דלתות ומשקופים לדלת הכניסה.

התקנת משקוף דלת כניסה

החומרים העיקריים מהם עשויים הדלתות והמשקופים הם פלדה או עץ. בשניהם תוכלו היום לבחור את כל סוגי הצבעים והדוגמאות כמעט. מחירם של המשקופים והדלתות מושפע לא רק מסוג החומר – אם זה עץ או פלדה – אלא גם מהעיצוב. ישנם משקופים ודלתות עם דוגמאות מגולפות וכו’ שמייקרות את הדלת והמשקוף. ההתפתחות הטכנולוגית של היום לא פסחה על תחום הדלתות והמשקופים ולכן עם השנים, המבחר עולה והמחירים יורדים.

איך מחליטים בין העץ לפלדה? דלתות ומשקופי עץ משדרות מראה כפרי, ולכן בראש ובראשונה חשבו אם אתם אוהבים את הסגנון הזה. מצד שני, קחו בחשבון שהעץ הוא חומר פחות עמיד מהפלדה. אם אתם מתגוררים בבית חד קומתי זה ממש משמעותי. הדלת מן הסתם יותר חשופה למזג האוויר מאשר דלת של בית בבניין משותף.

התקנת משקוף דלת כניסה
התקנת משקוף דלת כניסה מעולה שמצדיקה את מחיר הדלת

התקנת משקוף דלת פלדלת

רוצים לזהות משקוף כניסה איכותי? משקופי כניסה איכותיים נושאים על גביהם סמלי איכות של גופים שונים, כשאתם רוכשים אצלנו – אצל ציון המנעולן – דלתות אתם יכולים להיות רגועים, כי אנו עובדים רק עם המוצרים האיכותיים.

אנו עושים את כל העבודות. התקנת דלתות כניסה ומשקופים, תיקון דלתות פלדלת באשדוד, החלפה של דלתות כניסה ומשקופים, התקנת דלתות פנים, דלתות ומשקופים לממ”ד, עבודות שימון ותחזוקה לדלתות, התקנת משקופים בבנייה, כיוון צירים בדלתות, תיקון דלתות פלדלת באריאל, התקנת משקוף דלת פלדלת ועוד. אנו יכולים לייעץ לכם בעניין בטיחות המשקופים והדלתות וכן בעניין העיצוב. אם אתם מתלבטים על סוג דלת או משקוף, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ואנו נשמח לעזור לכם. אנו עושים גם התקנת משקוף דלת פלדלת בצביעה בתנור, או דלתות עם צילינדר מיוחד.

התקנת משקוף דלת פלדלת
התקנת משקוף דלת פלדלת

החלפת משקוף דלת כניסה

בזמננו, מנעולן הוא כבר לא סתם פורץ רכבים בכפר סבא, מנעולן שמכבד את עצמו נותן גם שירותי התקנת והחלפת דלתות ומשקופים. עם הניסיון הרב שלנו בהתקנת והחלפת משקוף דלת כניסה אנו יכולים לייעץ לכם על ההתקנה וההחלפה ובכלל על סוג רצוי של דלת ומשקוף הכניסה. אנו נותנים שירות למספר רב של לקוחות במשך כל יום ומכאן הניסיון הרב שלנו, שיביא לכם תועלת בבחירת הדלת הטובה והאיכותית, המתאימה לכם ביותר. אם בא לכם פתאום באמצע היום להחליף את צבע המשקוף דברו איתנו.

חשוב לנו שאתם כלקוחות תצאו מרוצים ותביאו לקוחות נוספים. אנו משתדלים לעמוד בזמנים ומחליפים או מתקינים לכם את המשקוף והדלת במחיר סביר בהחלט. אנו שומרים על עבודה מהירה ונקייה, בלי להותיר עקבות. מקצועיות וסבלנות זה המוטו שלנו בעבודה עם לקוחות בכלל ובעיקר בעת החלפת דלתות. המשקוף הוא אמנם לא אחד שמרבה לעשות בעיות, אבל כשהוא מזדקן, בהחלט יש סיבה להחליף אותו. דברו איתנו על החלפת משקוף דלת כניסה.

החלפת משקוף דלת כניסה
החלפת משקוף דלת כניסה (אילוסטרציה)

התקנת משקוף דלת

איך מתקינים משקוף? בהתקנת משקוף דלת, ההכנה של השטח יותר חשובה מההתקנה עצמה. המדידה צריכה להיות מדויקת מאוד. ובעיקר כאשר מדובר בדלת שצריכה לבודד. הן בידוד מרטיבות כגון בחדרים רטובים והן בידוד מרעש, כגון הדלת החוצצת בין חדר השינה לשאר הבית או דלת הכניסה הראשית. מרוב חשיבות המדידה עושים לפני ההתקנה לפחות פעמיים מדידה. לאחר המדידות עושים את ההתקנה. גם ההתקנה מורכבת מכמה שלבים. אם בניתם כעת את ביתכם במגרש במושב, או שאתם משפצים, או שהגיע זמנם של דלתות ומשקופי הבית להחליף הזמינו אותנו להתקנת משקוף דלת מקצועית בהתאם להוראות היצרן ולנוחותכם המרבית. אם אתם רוצים התקנה איכותית ומקצועית בהתקנת משקוף דלת כניסה בואו לשמוע מה יש לנו להציע.

התקנת משקוף דלת
התקנת משקוף דלת (אילוסטרציה)
5/5 - (2 votes)
התקנת משקוף דלת כניסה

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button