פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

התקנת דלתות ביטחון

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

דלת היא פריט חשוב מאוד בבית, אם לא החשוב ביותר. בין אם מדובר בדלת הכניסה של הבית, דלת פנים או דלתות ביטחון של הממ”ד. אחד הדברים שאנשים משקיעים בו רבות ונותנים עליו את הדעת הוא עיצוב הדלת. אולם יש פרט נוסף שחשוב מאוד לתת עליו את הדעת כשרוכשים דלת לממ”ד והוא – האם הדלת באמת מקנה ביטחון?

בדלת הכניסה לבית תפקיד הדלת הוא לספק ביטחון מפני פריצות וגניבות. וכשמדובר בדלת של ממ”ד דלת ביטחון צריכה להיות כזו שמגינה מפני ירי טילים, כלומר שמונעת חדירה של טילים ושל רסיסים. דבר נוסף שחשוב בהתקנת דלתות ביטחון הוא האיטום שלהם בממשק שלהם עם הקיר. מה שאומר שכל הדלת מתוכננת כך שתהווה חסימה מפני חדירה של חפצים לתוך החדר.

מנעולן מוסמך להתקנת דלת ממד

מנעולן מוסמך יכול לבצעה תיקון דלת ממד. מנעולן הוא מומחה בתחום המנעולנות ובבטיחות ויכול להתמודד עם התקנת דלתות ממד והתאמתן לסטנדרטים ולדרישות האבטחה. הוא יכול להיות אחראי על הפרטים הטכניים שבהתקנת הדלת, ולוודא שהיא עומדת בסטנדרטים הנדרשים.

כאשר אתה מחליט להתקין דלת ממד, עדיף לשוקל אפשרויות שונות למנעולן המקומי שישמש אותך, לבדוק את ניסיונו ומומחיותו, ולבדוק אם הוא מוסמך לביצוע התקנות מסוימת. בדרך כלל, מנעולן יכול לספק לך המלצות ולהסביר את התהליך הדרוש להתקנת הדלת הממדים.

התקנת דלתות ביטחון

דלת ביטחון של ממ”ד צריכה להיות עשויה מחומרים חזקים, גם הדלת עצמה וגם הציר וכל החלקים המרכיבים אותה מסביב. החומר העיקרי של הדלת הוא מתכת. אך לא פחות מכך הוא ההתקנה. התקנה מקצועית על ידי מנעולן מומחה היא פעולה שמשלימה את אלמנטי הביטחון שמהם נבנתה הדלת. אם אתם משפצים וכדומה אתם צריכים לבחור את הדלת עוד לפני יישום הטיח.

כמו כן, כבר עתה מומלץ לבחור את הצבע והדגם שתרצו. הדלת של הממ”ד תהיה בסוף אחת מדלתות הפנים של הבית והיא צריכה להשתלב בעיצוב עם כל הדלתות. המגוון היום של הדלתות שניתן היום לבחור הוא גדול, הן מבחינת העיצוב והדגם והן מבחינת הפירמות. יש כיום כמה חברות איכותיות שמייצרות דלתות ביטחון.

התקנת דלתות ביטחון
התקנת דלתות ביטחון להגברת תחושת הביטחון

לאחר בחירת הדלת צריך לבחור התקנת דלתות ממד מקצועית

לאחר מלאכת בחירת דלת הביטחון. העיצוב, הדגם, הפירמה, מצפה לכם עוד עבודה… והיא: לבחור מתקין מקצועי (או שתלכו מיד למתקין טוב…). בכדי להתקין דלת של ממד חשוב להזמין מתקין מקצועי, שנותן שירות מהיר ולא יקרן. אנו בציון מנעולים עושים התקנת דלתות ממד במקצועיות בזריזות ובמחירים נוחים וסבירים. רק בתקופה האחרונה הזמינו אותנו לשירות מקצועי של החלפת צילינדר בבאר שבע, וכן תיקון דלתות עץ בלוד ועוד ועוד.

התקשרו אלינו או השאירו את פרטיכם בתחתית העמוד, במקום המיועד לכך ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. לא לפני שהלקוח הנוכחי יקבל את השירות הטוב ביותר, כך שגם אתם תוכלו לקבל לאחר מכן את השירות הטוב ביותר ללא הסחות דעת. אצלנו תוכלו להזמין התקנה של דלת ממ”ד לחוד או התקנה וקנייה + הובלה של דלת ממ”ד. או התקנת דלתות ממד כולל הדלת והמשקוף ועוד.

התקנת דלתות ממד
התקנת דלתות ממד מהירה שלא גוזלת מכם זמן

התקנת דלתות ממדים היא חיונית בישראל

מצב חירום בישראל הוא לצערנו לא דבר נדיר. ומספר הפעמים שאנו נדרשים לשהות בממ”ד הוא די הרבה. ולכן, לא ניתן לזלזל בחשיבות של התקנת דלתות ממדים. הממ”ד הוא כשמו – מרחב מוגן דירתי. הוא מהווה הגנה מפני פגיעה ישירה של טילים. ולכן בעת תכנון של בית חדש שאנו עומדים לבנות חובה לתכנן בו ממ”ד, או אף אם נקנה בית מוכן יד שנייה יש להקפיד לרכוש בית שיש בו ממ”ד.

ואם אין שם, אפשר לבדוק אופציה של בנייה של ממ”ד חוקי שעומד בתקן ואליו יש להוסיף דלת ממ”ד תקנית. התקנת דלתות ממדים חייבת להיות כזו שהיא חסינה מפני חדירה של טילים ולתת הגנה מושלמת לשוהים בתוך חדר הממ”ד בעת התקפה של טילים.

התקנת דלתות ממדים
התקנת דלתות ממדים להגנה מפני פגיעה ישירה

חשוב לבחור במי שעושה התקנת דלת ממד מקצועית ואיכותית

כאשר בוחרים לעשות התקנת דלת ממד חשוב לבחור במתקין מומלץ, מנוסה ומומחה. וכשאכן מצאתם מתקין מנוסה פנו אליו בבקשת הצעת מחיר. בעת בקשת הצעת המחיר צריך לפרט במדויק את אופי העבודה הנדרשת. כגון אם נדרש גם פירוט של משקוף ישן וכו’. בחרו במתקין דלתות שעושה עבודה מצוינת, ועמידה בזמנים הוא גם פרט סופר חשוב שצריך לתת עליו את הדעת כשמזמינים מתקין דלתות.

כמו כן חשוב שהמחירים יהיו מחירים הוגנים עם אדיבות ושירותיות. זכרו. הפרמטרים החשובים בהזמנת כל בעל מלאכה בבית וגם ובעיקר בהתקנת דלתות הם: איכות העבודה, מחירים הוגנים וסבירים, עמידה בזמנים ויחס אדיב. ועוד משהו חשוב – אם החלטתם לעשות התקנת דלת ממד אל תדחו את ההחלטה, בכדי שלא תצטרכו להזמין כשתהיה התקפת טילים חלילה, אז ההזמנה וגם ההתקנה יהיו בלחץ וזה לא משתלם לכל הצדדים…

הזמינו כבר עכשיו התקנת דלתות ביטחון.

מנעולן מומחה יכול להתקין דלת ממד. המנעולן המומחה בדרך כלל יכול לספק שירותי התקנה ותחזוקה לדלתות ממד. זה כולל את המדידה, ההתאמה, וההתקנה של הדלת, כולל המנעולים ומערכות הבקרה הנדרשות.

המנעולן עשוי גם להיות מומחה בתחום האבטחה והנעילה ויוכל להיות במצב להמליץ על הדלת המתאימה ביותר לצרכי הבטיחות שלך, ולהתקין אותה בהתאם לסטנדרטים המקומיים ולדרישות האבטחה. ברוב המקרים, מנעולן מומחה גם יתמוך בך בשומרת התקציב וההכרות בהתקנת הדלת ממד.

להזמנת שירות של פורץ דלתות בקריות, כנסו ללינק או התקשרו אלינו.

התקנת דלת ממד
מה חשוב בהצעת מחיר להתקנת דלת ממד
4.4/5 - (5 votes)
התקנת דלתות ביטחון

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button