פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

תיקון דלת ממד

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

מנעולן מומחה תיקון דלת ממד שלא נסגרת | תיקון ידית דלת ממד ובכלל

דלת הממד שומרת עלינו כמעט מכל צרה שלא תבוא. היא כבדה ועשויה מפלדה חזקה. תיקון דלת ממד חשוב לעשות אותה כשהיא נפתחת כלפי חוץ ולעמוד בתקנים שקבע פיקוד העורף. על כל זאת נרחיב במאמר הנוכחי. אבל לפני כן חשוב שתדעו, אם בחדר הממד שלכם לא מותקנת דלת מיוחדת לממד, החדר לא מוגן. כלומר, גם אם קירות החדר והחלון בפני עצמם עומדות בתקן של פיקוד העורף, אם החלפתם את הדלת או שמלכתחילה התקנתם דלת רגילה, אין זה נחשב לחדר מוגן מירי.

תיקון דלת ממד קשה לסגירה

דלת הממד עשויה חומרים מיוחדים המונעים חדירה של רסיסים לתוך החדר, היא עשויה מחומרי מתכת חזקים וכבדים כמו פלדה ועוד. ולכן החשיבות הרבה שגם הדלת תהייה דלת ממד. כך תוכלו להגן עליכם ועל משפחתכם בעתות חירום. אזורי שירות תיקון דלת ממד שלא נסגר רב בריח ברחובות, במרכז, מודיעין, ראשון לציון, בדרום, תל אביב וכו..

תיקון דלת ממד
תיקון דלת ממד

תיקון דלתות ממד

אם אתם מחפשים מתקין דלתות ממד, או רק לברר מחיר צרו עמנו קשר וניתן לכם מענה בהקדם. חשוב שתדעו שאם אתם מזמינים מתקין לדלת ממד הוא צריך להיות איש מקצוע המתמחה בהתקנת ותיקון דלתות פנים פנדור ברמת גן ובכלל. לנו ב’ציון המנעולן‘ יש לנו את היכולת והידע המקצועי להתקין דלתות ממד שעומדות בהוראות הבטיחות של פיקוד העורף באופן מלא.

אנו עובדים בפריסה ארצית ונגיע עד לממד שלכם בכל מקום בארץ. המחירים שלנו הם מחירים הוגנים בתשלומים נוחים, הכוללים התקנה והרכבה מקצועית. ניתן גם לקבל אצלנו הצעת מחיר להתקנה בלבד ללא רכישת הדלת אצלנו. או לחילופין תוכלו למצוא אצלנו מתקין דלתות ממד לכל סוגי הדלתות, מהסטנדרטיות ועד לדלתות דקורטיביות המייפות את פנים הבית.

מתקין דלתות ממד
מתקין דלתות ממד

תיקון מנעול לדלת ממד

אנו מומחים כאמור בתיקון דלתות לממד וכמו כן בהתקנת מנעול לדלת ממד. ציון המנעולן הוא מומחה להתקנת מנעולים וכן פורץ רכבים במודיעין עילית, תיקון דלתות רגילות ודלתות ממד ועוד. ציון הוא בעל הסמכה לתיקון ולפריצת דלתות. שאלו את לקוחותינו עד כמה הם היו מרוצים מהשירות והאדיבות… אנו מתקינים את כל סוגי המנעולים לממדים ובכלל וכן מתמחים בהתקנת קודנים לדלתות ממד, אם יש לכם צורך בכך…

צרו עמנו קשר כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית. במקרים האחרונים שאירעו בעוטף עזה ראינו עד כמה מפתח לדלת הממד יכולה להציל חיים ולמנוע כניסה של גורמים עוינים לתוך הממד. התקנת מנעול לדלת ממד היא קריטית בהרבה יישובים בארץ. וזאת לעומת דלת ממד סטנדרטית שמגיעה ללא מנעול.

התקנת מנעול לדלת ממד
התקנת מנעול לדלת ממד

תיקון דלת ממד

כל בית, לפני שהוא מקבל טופס 4 הוא נבדק אם בוצעה בו התקנת דלתות ממד תקניות ולכן אם אתם גרים בדירה חדשה אין לכם ממה לחשוש, אבל אם קניתם דירה יד 2 או שאתם לא בטוחים מכל סיבה שהיא, חשוב שתדעו שהרבה אנשים מחליפים את דלת הממד בדלת לא תקנית, בגלל אי הנוחות של דלת הממד או בשל סיבה אחרת.

ולכן בעת כזו, חשוב לעשות בדק בית לממד ולהחליף בחזרה לדלת תקנית. זה חשוב וזה קריטי ומציל חיים. דלת הממד בדרך כלל עשויה מפלדה או ברזל כבד ולכן כאמור, יש אנשים שבעתות שגרה החליפו את הדלת וכעת הם מתחרטים על הצעד. אנו נעזור לכם להחזיר את הממד לתקינותו ולבצע תיקון דלתות ממד.

תיקון דלתות ממד במרכז
תיקון דלתות ממד במרכז

תיקון דלת ממד מחיר

אז אם ביום יום הממד שלכם משמש כחדר ילדים או לחדר המשחקים וכעת אתם רוצים להכשיר אותו עליכם לבדוק אם דלת הממד היא תקנית על פי פיקוד העורף, כי אם היא לא תקנית הממד כולו לא תקני, זוהי המציאות. כלומר יש לכם צד אחד שהוא חשוף לגמרי לרסיסים ולהדף שיכול להיווצר מטיל או רקטה. אצלנו תוכלו לבדוק לגבי תיקון דלת ממד מחיר.

במלחמה הנוכחית כל הארץ הפכה להיות חזית מבחינת ספיגת הרקטות. לכן חשוב שבכל מקום בו אתם נמצאים, הפכו את הממד לתקני. כך תוכלו לישון יותר בשקט ולדעת שהממד שלכם מוגן ולפחות אתם את שלכם עשיתם. הזמינו את תיקון הממד בהקדם כי לפעמים זה יכול לקחת זמן. תיקון דלת ממד תקנית צריכה להיות דלת שאטומה לרסיסים והדף וגם אטומה מפני חדירה של חומרים כימיים מסוכנים. רוצים לקבל הצעה להתקנת דלת ממד מחיר? צרו עמנו קשר כבר עכשיו! לפני העומס…

תיקון דלת ממד מחיר
תיקון דלת ממד מחיר

אזורי שירות תיקון דלת ממד רב בריח במרכז במודיעין, רחובות, בראשון לציון, בדרום, בתל אביב וכו..

5/5 - (4 votes)
תיקון דלת ממד

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button