פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

האם פריצת דלת הורסת אותו

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

דלת נעולה היא לא סיטואציה נעימה, קל וחומר כאשר מדובר בדלת הכניסה ראשית של הבית. אבל גם בדלת של חדר פנימי זה גם לא נעים ובעיקר אם מישהו נעול שם… השאלה היא האם לנסות בכל זאת לפתוח או שאפשר להזמין מנעולן מומלץ שיפרוץ את הדלת? כלומר, האם המנעולן בהכרח הורס את הדלת ונצטרך להשקיע בדלת חדשה?

האם פריצת דלת הורסת אותו

למען האמת, התשובה היא לא אחידה, יש היום בשוק כמה סוגי צילינדרים, את חלקם ניתן לפרוץ בלי לגרום נזק כלל לדלת וכך אין צורך להחליף את הדלת לחדשה לאחר פריצת הדלת על ידי מנעולן ויהיה אפשרי להשתמש בדלת בדיוק איך שניתן היה להשתמש בו בטרם הפריצה. ומצד שני ישנם צילינדרים שנהרסים בהכרח לאחר פריצה ולא יהיה מנוס אלא להתקין דלת או צילינדר חדש.

בעת שאתם מזמינים מנעולן – עוד בשיחת הטלפון הראשונה – מומלץ להתייעץ עם המנעולן לגבי הנזק שעלול או לא עלול להיגרם לצילינדר כתוצאה מהפריצה. כמו כן, בהזדמנות זו מומלץ לכם לשקול להחליף למנעול חדש ויותר תקין. ועוד יותר מומלץ הוא לשדרג את המנעול למנעול בטיחותי יותר שקשה יותר לפריצה על ידי עבריינים. ובכלל צילינדר איכותי ישמש אתכם לאורך שנים רבות.

לפעמים אין מנוס מפריצה של הדלת ואז השאלה אם לפרוץ או לא, פחות רלוונטית. אתם יכולים להזמין אותנו לפריצת דלת טרוקה או לפריצה של דלתות כניסה, לתיקון דלתות פנים בית שמש, תיקון דלתות פנים ביבנה, פריצה של מנעולים, החלפת מנעולים בנתניה, כספות וכו’ במינימום נזק ובמקסימום תועלת.

האם פריצת דלת הורסת אותו
האם פריצת דלת הורסת אותו

מצבים שונים של פריצת דלתות והפתרון

לפעמים קורה מצב שדלת נטרקת מאחוריכם, כלומר היא ננעלת ואתם לא יכולים לפתוח. אפשר לפעמים לנסות לפרוץ את הכספת לבד בעצמכם, ישנם שיטות באמצעות מספריים וכדומה, אבל זה עלול לפגוע בדלת. אי לכך עדיף להזמין מנעולן מקצועי שיפרוץ את הדלת הטרוקה עם מכשירים, ללא גרימת נזק לדלת. מנגנון הנעילה של הדלתות מורכב ממנעול וצילינדר, הצילינדר הוא החלק שבו מכניסים את המפתח.

אם דלת הכניסה נטרקה ברוב המקרים יש צורך להזמין מנעולן מקצועי. אלא שצריך להתבונן במהות הבעיה לפני שמזמינים מנעולן. אם אתם מכניסים את המפתח והוא לא מסתובב או שאי אפשר להכניס אותו לצילינדר. נסו קודם כל לפתוח עם מפתח אחר, כי ייתכן שיש בעיה רק במפתח עצמו. אם הבעיה לא נפתרת הזמינו פורץ מנעולים.

אם ניסיתם עם מפתח אחר והדלת עדיין לא נפתחה, סביר להניח שתצטרכו להחליף את הצילינדר. אלא אם כן, הפורץ הוא מקצועי ויודע כיצד לפרוץ את הדלת בלי לגרום לנזק לצילינדר. אם הדבר מתאפשר כמובן מבחינה מקצועית. פורץ דלתות מומחה יכול לפרוץ דלת בעזרת מכשירים מיוחדים שיש לו, ואילו במידה שהדבר לא מתאפשר או כאשר מדובר בפורץ פחות מקצועי הוא יפרוץ את הדלת בעזרת מקדחה.

מצבים שונים של פריצת דלתות
מצבים שונים של פריצת דלתות

מתי פריצת דלת לא גורמת נזק

במקרה אחר של דלת תקועה שאינה נפתחת, המפתח כן מסתובב מעט, אבל ממש טיפה, אבל נעצר ואינו פותח את הדלת. במקרה זה הבעיה ככל הנראה היא במנגנון של המנעול. כלומר אחד מהבריחים ככל הנראה תקוע, הוא כנרה שחוק ואינו מאפשר למפתח להסתובב. במקרה זה הדלת נהרסת בשעת הפריצה, חייבים להחליף את הדלת, או רק לנטרל את הבריח הבעייתי (מה שאומר שהמנעול יפעל עם בריח אחד פחות).

במקרה הזה שדיברנו לעיל, שהמפתח מסתובב קצת אך נעצר לאחר כמה מילימטרים, אם הפורץ יגלה שכל המנעול תקול, כלומר הבעיה היא כללית של כל הבריחים, לא יהיה מנוס אלא להחליף את המנעול או את הדלת. מה קורה במקרה שהמפתח נשבר בתוך הצילינדר? ייתכן שהפעלתם מדי הרבה כוח, ייתכן שהמפתח היה כבר חלש בנקודת השבירה וכו’.

ברוב המקרים ניתן לחלץ את המפתח התקוע ללא גרימת שום נזק לדלת. אבל זאת בתנאי שלא הכנסתם את החלק השבור יותר לעומק. ולכן מה שמומלץ לעשות במקרה זה הוא לא לגעת כלל במפתח ולא לנסות להוציא אותו, אלא להזמין קודם כל מנעולן. כי אחרת יעלה לכם גם צילינדר חדש.

מתי פריצת דלת לא גורמת נזק
מתי פריצת דלת לא גורמת נזק
Rate this post
האם פריצת דלת הורסת אותו

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button