פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/6

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

תיקון מנעול דלת

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

אתם זקוקים לתיקון דלתות פנים פנדור בקריית גת? זקוקים לתיקון מנעול דלת שבור? רוצים לדעת מתי לקרוא למנעולן? רוצים לדעת איך מתקנים מנעולים אלקטרוניים? מחפשים פורץ מנעולים ברמלה? אצלנו תוכלו לתקן מנעולים ומפתחות מכל הסוגים וכן כספות. כאן תקבלו כמה טיפים ממנעולן מומלץ, כיצד לתקן מנעול דלת שבור, סוגי מנעולים וכיצד לקבל החלטה אם אתם צריכים שירותי מנעולן כשמנעול הדלת נתקע או כשבורג הנעילה פגום. מאת ציון המנעולן – שירותי מנעולן מומלץ.

תיקון מנעול דלת

ראשית, צריך לדעת כי מנעולי דלתות לא נועדו להחזיק מעמד לנצח (כמו כל דבר בחיים…). אם מנעול כבר לא עובד כמו שצריך וגם לא מבצע את המשימה החשובה לה הוא תוכנן, יש לתקן או להחליף אותו (להחלפת מנעולים במרכז כנסו לקישור). עם זאת, אתם צריכים להיות בטוחים שכל התערבות או תיקון שאתם עושים בעצמכם לא תחמיר את הבעיה.

כשמדובר בתיקון מנעולים, ישנן שתי אפשרויות: או לפנות לחנות לחומרי בניין המקומית כדי לקבל את הכלים והאספקה ​​הדרושים כדי לנסות לתקן זאת או לקרוא למנעולן מקצועי. אם יש לכם ידיים ימניות, אתם יכולים לעשות בעצמכם תיקון של המנעול בהצלחה ללא ידע מומחה. אם אינכם בטוחים מה לעשות, לעומת זאת, הסתמכות על מנעולן מקצועי היא הדרך היחידה להבטיח את העבודה ותפקוד מנעול תקין.

שימו לב! מנעול שבור עלול לסכן מאוד את בטחון הבית שלכם. לכן חיוני לתקן את זה ולעבוד ביעילות בהקדם האפשרי. להלן מבט על כמה מצבים נפוצים שבהם מנעול עלול להינזק או להישבר, ושיקולים לתיקון זה.

תיקון מנעול דלת
תיקון מנעול דלת – כל סוגי המנעולים והדלתות

כיצד לתקן מנעול דלת שבור?

תיקון מנעול דלת שבור כרוך באבחון הבעיה, זיהוי סוג המנעול המעורב ולאחר מכן נקיטת הצעדים המתאימים לפתרון הבעיה. להלן מדריך כללי שיעזור לכם לתקן מנעול דלת שבור:

אם עשיתם אבחון נכון עשיתם כבר חצי עבודה: גלו מה בדיוק לא בסדר במנעול. המפתח לא מסתובב? הכפתור לא מתפקד? האם צילינדר המנעול מסתובב מבלי להפעיל את הבריח?

ידיות/ידיות דלת רופפות: לפעמים הידיות או הידיות בדלתות עלולות להשתחרר ולהשפיע על הפונקציונליות של המנעול. במקרים כאלה, הידוק הברגים של ידיות הדלת עשוי לפתור את הבעיה.

תפס או בריח לא מיושרים: עם הזמן, מסגרת הדלת או הדלת עצמה עלולה להתעוות, ולגרום לתפס או לבורג להתיישר לא נכון עם לוחית הפגיעה. כוונון/מיקום מחדש של לוחית הלחיצה יכולה לעתים קרובות לפתור בעיה זו.

המפתח לא מסתובב במנעול: פירוש הדבר יכול להיות שהמפתח שחוק או שצילינדר המנעול נתקע. נסו לשמן את המנעול עם חומר סיכה על בסיס גרפיט או WD-40. אם זה לא עוזר, ייתכן שיהיה צורך להחליף את המנעול, או שמנעולן מקצועי יכול לעזור לתקן את המפתח השחוק או את צילינדר המנעול הבעייתי.

כיצד לתקן מנעול דלת שבור
כיצד לתקן מנעול דלת שבור – גם מנעול של רכב

מפתח שבור במנעול

אם מפתח נשבר בתוך מנעול, הסר אותו בעדינות באמצעות פלייר או מחלץ מפתח שבור. אם לא תצליחו, ייתכן שיהיה עליכם להזמין מנעולן כדי למנוע נזק נוסף למנעול.

מנגנונים פנימיים פגומים: אם החלקים הפנימיים של המנעול בלויים או שבורים, סביר להניח שתצטרכו להחליף את המנעול כולו.

מדריך זה מיועד רק לבעיות בסיסיות עם מנעולים ביתיים נפוצים. מערכות מנעולים מורכבות יותר, כמו מנעולים דיגיטליים או חכמים, דורשות לרוב טיפול מקצועי. אם אינך בטוחים שאתם יכולים לבצע את התיקונים הללו בעצמכם, הזמינו מנעולן מקצועי. זכרו תמיד שבטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם בעת התמודדות עם בעיות של מנעולי דלתות.

מנעול שבור עלול לסכן מאוד את אבטחת הבית שלכם. לכן יש חשיבות מכרעת לתיקון ועבודה יעילה בהקדם האפשרי.

כשאנו באים לתקן מנעול שנשבר אנו מעיפים מבט על כמה מצבים נפוצים שבהם מנעול עלול להינזק או להישבר ואפשרויות התיקון שלו.

אנו נצלול אל הניואנסים של סוגי המנעולים המגוונים הללו ונתווה תהליך שלב אחר שלב להתמודדות עם בעיית הנעילה. כי לכל סוג מנעול יש מפרט משלו ובעיות פוטנציאליות שעלולות להתעורר, הדורשות עין חדה וכלים נכונים ביד לפתרון תקלות יעיל.

מפתח שבור במנעול
מפתח שבור במנעול? הזמינו את מיון המנעולן!
5/5 - (3 votes)
תיקון מנעול דלת

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

לשיחה
1
הי,
אני ציון, מנעולן מוסמך עם ניסיון רב.

אני זמין תמיד ותמיד שמח לעזור!
אז לפנות אלי בכל שעה.

לשיחה מיידית, פשוט ללחוץ כאן
Call Now Button