פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

מתקין דלתות פלדלת

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

מה חשוב לדעת על התקנה של דלתות או על מתקין דלתות פלדלת? כשאנו מגיעים לבית, מי שמקבל את פנינו ראשון הוא הדלת. לכן כדאי שנבחר דלת כניסה האהובה עלינו, כך שלפחות מי שיקבל את פנינו ראשון גם יחייך אלינו… ומעבר להיבט העיצובי, חשוב לזכור כי לדלת הכניסה לבית יש תפקיד נוסף והוא שמירה על הבית מפני גנבים ופורצים, ובכלל ההפרדה בין הבית לרחוב על כל המשתמע מכך, בידוד מרעשים, ממזג אוויר קיצוני וכו’.

אז וודאי שתרצו שמי שעומד עבורכם בחזית יהיה מספיק חזק ויוכל לעמוד בלחצים. ישנם כמה סוגי דלתות כניסה, נוכל להדריך אתכם לגבי קנייה נכונה של דלתות. הן דלתות כניסה והן דלתות פנים. אם אתם רוצים לחדש את דלתות הפנים המשיכו לקרוא את המשך המאמר.

מאת: מנעולן רב בריח בכפר סבא

מתקין דלתות פלדלת

אם אתם עוברים דירה או שאתם רוצים להתחדש בדלתות חדשות, השורות הבאות מיועדות עבורכם. התקנה של דלת היא לא דבר של מה בכך. להתקנה של דלת פנים או דלת כניסה צריך להזמין איש מקצוע בעל ניסיון. עדיף שיהיה מתקין דלתות מוסמך. כך תהיו עם לב שקט יותר. אנו מתקינים דלתות כניסה ודלתות פנים בכל הארץ. אנו מתקיני דלתות מוסמכים ונותנים שירות אדיב ומהיר לכל פונה. אנו מתקינים את כל סוגי הדלתות בין דלתות רב בריח, בין דלתות פלדלת, דלתות פנדור ועוד. פנו אלינו וניתן לכם הצעת מחיר מיוחדת. אנו זמינים כמעט 24 שעות ביממה, בעיקר בגלל מקצוע המנעולנות הדורש לפעמים זמינות באמצע הלילה. פנו אלינו עכשיו להתקנת דלתות מקצועית ואיכותית.

מתקין דלתות פלדלת
מתקין דלתות פלדלת

מתקין דלתות פנים

מתקין דלתות פנים יש הרבה, אבל מתקינים מדויקים ומקצועיים אין הרבה. העבודות שלנו הן מקצועיות עם אחריות. תוכלו לקבל המלצות רבות עלינו מלקוחות שנהנו. בין אם מדובר בדלת במידה סטנדרטית או במידות מיוחדות. אנו מומחים בהתקנת כל סוגי הדלתות. מעץ, פלדה או כל חומר אחר. אצלנו תקבלו שירות סבלני, אדיבות וגמישות. חשוב לנו שתהיו מרוצים מההתקנה לאורך ימים ושתמליצו לחברים ולידידים.

כמו כן אנו נותנים שירותי החלפת דלתות ומשקופים, הכוללים פירוק משקוף ישן והרכבת החדש וכן תיקון דלתות פלדלת בראשון לציון. אנו נעשה הכול כדי שתקבלו את השירות הטוב ביותר. גם בהתקנות של דלתות ממ”ד יש לנו ניסיון רב והמחירים לא בשמים. גם אם אתם צריכים מתקין דלתות פנים מעץ מלא הזמינו אותנו להתקנה מקצועית, מדויקת ויציבה.

מתקין דלתות פנים
מתקין דלתות פנים במקצועיות ודיוק

מתקין דלתות חוץ

מה שחשוב לכל אחד בהזמנת מתקין דלתות חוץ זה האמינות. ולכן אנו ממליצים לכם ליצור עמנו קשר ולקבל הצעת מחיר בטלפון. כך נוכל לקבל מכם את מרב הפרטים ולתת לכם הצעת מחיר עקבית ואמתית שלא תשתנה אחר כך כתוצאה מכל מיני סיבות לא צפויות.

מעבר להתקנה של דלתות ומשקופים, אנו נותנים גם את כל השירותים של מנעולן מקצועי כמו פתיחת דלת שנטרקה, פריצה של דלת נעולה (שהמפתח אבד או נשכח), פריצה של מנעול כספת, פריצה לרכב נעול, התקנת צילינדר לדלת, שירותי התקנה ופריצה למנעולי כספת, התקנת סגר ביטחון לדלת, התקנת מעצורים לדלתות, החלפת מנעולים בהרצליה ועוד. העבודה שלנו נעשית בידי מתקין דלתות חוץ מיומן ואחראי. עם דגש על עבודה מהירה ורמת מחירים סבירה. אנו מתקינים הן דלתות חוץ והן דלתות פנים.

אנו מתמחים בהתקנה, תיקון והחלפה של כל סוגי המשקופים, הן של משקוף רגיל והן של משקוף עיוור. במשקוף עיוור נדרשת עבודה הרבה יותר מדויקת מאשר במשקוף סטנדרטי, שכן לאחר יציקת הבטון לא ניתן להזיז אותו ממקומו ולכן במיוחד בהתקנת משקוף עיוור יש חשיבות לדיוק ולידיים מקצועיות שיתקינו את המשקוף ולאחר מכן את ההלבשה שעל המשקוף, כלומר המשקוף הגלוי וכמובן הדלת.

אילו הכנות נדרשות לפני התקנת משקוף עיוור? כאשר מדובר בהתקנה של משקוף עיוור אנו צריכים לקבל את מידות הגובה והרוחב של הפתח בו אתם מתכוונים להתקין את הדלת. כמו כן, בטרם נתקין את המשקוף אנו צריכים לדעת אם מדובר בדלת הנפתחת לימין או לשמאל. אתם מוזמנים להתקשר אלינו עכשיו, למסור את הפרטים ולקבל הצעת מחיר ממתקין דלתות פלדלת מקצועי ומיומן.

מתקין דלתות חוץ
מתקין דלתות חוץ
5/5 - (2 votes)
מתקין דלתות פלדלת

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button