פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

מחיר התקנת דלתות

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

לפני שאתם קונים דלת, בשלב החיפוש, חשוב לתת את הדעת למחיר התקנת דלתות. השוו מחירים בין בעלי מקצוע שונים, כלומר בין מתקינים ובין חברות שונות. כמובן שיש לקחת בחשבון גם את איכות המוצר וההתקנה וכן פרמטרים נוספים שחשובים לכם, כגון עיצוב הדלת, עובי ועוד. הדברים חשובים בין אם אתם מתעניינים על התקנה של דלתות פנים בבית, דלתות פנים בעסק או במשרד, דלתות כניסה וכו’.

בין אם אתם מדברים על דלת אחת או על מספר דלתות. תמיד חשוב ונכון לעשות סקר מחירים. אתם מוזמנים כבר עכשיו לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר להתקנת הדלת שלכם. אנו מחויבים למחירים הוגנים וכמובן להתקנה מקצועית ואיכותית. בין אם מדובר בהתקנה של דלתות ובין אם מדובר באביזרים נלווים לדלתות.

מחיר התקנת דלתות

אצלנו תוכלו להזמין התקנה מקצועית של דלתות פנים כולל הרכבת משקוף במחירים אטרקטיביים. וכן אם נדרשות עבודות נוספות כגון פירוק דלת ישנה ועוד. כמו כן אנו עושים גם התקנות של דלתות כניסה מקצועיים כולל הרכבת המשקוף וכן פירוק הדלת הישנה, אם נדרש. כמו כן, פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר להתקנה של דלתות חוץ, כולל הרכבת משקוף ופירוק הדלת הישנה – אם נדרש.

אנו בחברת ‘ציון המנעולן’ מומחים בהתקנת כל סוגי הדלתות, כמו גם דלתות זכוכית ודלתות ביטחון, דלתות הזזה ודלתות רפפה ועוד. אנו מתקיני דלתות ותיקים ומקצועיים, וכל מה שקשור למנעולים. התקנה ופריצה של מנעולים, החלפה של צילינדרים ועוד. כי כשמדובר בהתקנה של דלתות עדיף שמי שמתמחה במנגנוני המנעולים השונים יעשה את המלאכה, שהוא בדרך כלל מנעולן מקצועי.

מחיר התקנת דלתות
הזמינו מאתנו הצעת מחיר התקנת דלתות

האם מחיר התקנה דלת הוא הפרמטר היחיד?

טווח המחירים להתקנת דלתות הוא רחב. זה תלוי בפרטים רבים ואנו ממליצים לכם להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר התקנה דלת בטלפון או לחילופין לפנות כאן בלינק צור קשר באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם. ולמען האמת, חשוב לנו להדגיש כי המחיר הוא לא הפרמטר היחיד להחלטה אצל מי להזמין להתקנה.

איכות ההתקנה היא גם מאוד חשובה, וגם צריך לתת את הדעת לאלמנטים נוספים הקשורים בהתקנת הדלת, כמו סוג הדלת, האם נדרשת התקנת משקוף גם, האם צריך לפרק ולפנות את הדלת הישנה, כמו גם כובד הדלת וכו’, אם כי אנו כמובן לא מתעלמים גם מפרמטר המחיר. מחיר של התקנת דלת מפלדה שונה ממחיר התקנה דלת מעץ וכן הלאה.

מחיר התקנה דלת
במה תלוי מחיר התקנה דלת

בטווח מחירי התקנת דלתות הרוב נמצאים באמצע

בגדול, ככל המדובר במחירי התקנת דלתות, יש טווח מחירים בין בעלי מקצוע ובטווח הזה יש בעלי מקצוע הנמצאים ברמה הגבוהה ויש הנמצאים ברמה הנמוכה, הרוב נמצאים איפשהו באמצע. לכן ההבדל העיקרי בין בעלי המקצוע השונים שנותנים שירות של התקנת דלתות הוא באיכות ההתקנה וברמת השירות.

וכמובן שגם בזה אי אפשר להכליל, יש שמתמחים בהתקנה של דלתות פנים, יש המתמחים בהתקנה של דלתות הזזה, יש המתמחים בהתקנה של דלתות ממ”ד ויש המתמחים בדלתות כניסה ועוד. כמו כן בתחום הדלתות יש גם את העוסקים בתיקון של דלתות וגם כאן יש הפרשים בין המתמחים בתיקון של דלתות פנים ובין המתמחים בדלתות אחרות, כגון תיקון דלתות אלומיניום בחדרה וכן הלאה. ויש גם הבדל במחירי התקנת דלתות ברוחב הדלת בטווח שבין כ-90 ס”מ ל-110.

מחירי התקנת דלתות
מחירי התקנת דלתות – הרוב נמצאים באמצע

פנו אלינו לקבלת הצעת עלות התקנת דלתות

לפיכך, הדבר המומלץ ביותר בנוגע לעלות התקנת דלתות, אם אתם רוצים לדעת באמת כמה זה יעלה לכם, הוא לפנות אלינו ישירות (או לבעל העסק שאתם מתעניינים בשירותים שלו) ולבקש הצעת מחיר מפורטת, כתובה וחתומה. כך יהיו הדברים ברורים לחלוטין ובעת התשלום בפועל לא יהיו הפתעות ותוספות למיניהם.

ולפני שאתם מבקשים הצעת מחיר מומלץ שתבואו מוכנים, שתדעו איזה דלתות אתם רוצים, איזה דלתות קיימות בשוק, ומה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים דלת (וזה לא רק המחיר כמובן). אם תרצו, ציון המנעולן (שמשמש גם כמנעולן חירום בתל אביב, אגב) יכול לתת לכם את כל המידע הדרוש, הן ייעוץ לגבי סוג הדלת המומלץ והן התקנה איכותית ומקצועית וכן עלות התקנת דלתות מצוינת. כי דלת בבית הוא דבר חשוב ביותר יש לו הרבה תפקידים וחשוב להשקיע בו מאמץ.

פנו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר התקנת דלתות.

עלות התקנת דלתות
העדיפו לקבל עלות התקנת דלתות כתובה

אם אתם מחפשים פורץ רכבים ברמת השרון כנסו ללינק.

5/5 - (16 votes)
מחיר התקנת דלתות

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button