פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת מנעולן

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

איך אנחנו יכולים לדעת אם המנעולן שאנחנו מזמינים הוא מוסמך או לא? זו שאלה מצוינת שהרבה אנשים שנדרשים לשירות של המנעולן שואלים את עצמם. כי מקצוע המנעולנות הוא מקצוע שדורש אחריות. ולכן לא ניתן לסמוך על כל מנעולן מזדמן. צריך לדעת שמדובר באדם מקצועי ומוסמך. המנעולן מקבל מכם הרשאה לפרוץ לבית הפרטי שלכם וזה לא דבר של מה בכך.

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת מנעולן

אז לפני הכול, מנעולן בגן יבנה צריך להיות אמין ואדם שניתן לסמוך עליו. ובואו נודה בכנות, היום המקצוע מסודר יותר מאשר בעבר, אז תחום המנעולנות היה נושא פרוץ. כיום יש הסמכה למנעולנים שבסופה מקבלים תעודה המקנה למנעולן המוסמך אישור לעסוק במקצוע. אז שוב אנחנו חוזרים לשאלה שנשאלה בתחילת המאמר – איך אתם יכולים לדעת שאכן מדובר במנעולן מוסמך.

שמעתם על ארגון המנעולנים בישראל? זוהי עמותה המאגדת תחתה את המנעולנים המוסמכים שהארגון מכיר בהם ובתעודה שלהם. הארגון מספק גם ידע עדכני לחברים בו וכך אנו המנעולנים נשארים מעודכנים כל הזמן ומקבלים את הידע על החידושים העדכניים בתחום. הארגון גם דואג לקשר בין המנעולנים למשטרת ישראל בדבר נשיאת כלי פריצה בלי לעורר חשד.

ארגון המנעולנים הוא ארגון מוכר ברמה בינלאומית וניתן לסמוך עליו לגבי הסמכה של מנעולנים. ובכדי לברר האם מנעולן מסוים שאתם רוצים להזמין הוא מוסמך, ניתן לברר אצל ארגון המנעולנים. עד כאן לגבי בירור על מנעולן מסוים אם הוא מוסמך או לא.

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת מנעולן
מה חשוב לבדוק לפני הזמנת מנעולן

מנעולן זה לא רק פריצת מנעולים

ובאופן כללי כשמדברים על מנעולן זה לא רק פריצת מנעולים כפי שזה נשמע. מנעולן הוא איש מקצוע שיש לו ידע במגוון נושאים הקרובים לתחום. מנעולן מוסמך ומקצועי מתמחה גם במנעולי רכב, במפתחות מאסטר, בהתקנת מנעולים, החלפת מנעולים, שחזור ותיקון מפתחות מכל הסוגים, התקנת כספת, החלפת צילינדר רב בריח בחיפה ועוד. ומעבר להסמכה שלו המעידה שהוא מתמצא במגוון הנושאים שמנינו ומעבר לכך, יש גם את נושא הבטיחות.

מנעולן מוסמך בדרך כלל גם יחזיק תעודת יושר ממשטרת ישראל המעידה שאין לו עבר פלילי. וזה חשוב, לא הייתם רוצים לראות אדם בעל רישום פלילי בביתכם כשהוא מצויד בכלי פריצה… אז מעבר לבירורים שתעשו בטרם ההזמנה של המנעולן תצטרכו גם לברר אצלו האם יש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל, עם חוסר הנעימות שבדבר, זהו צעד הכרחי. וזה לא צריך להיות בושה לשאול…

מנעולן מוסמך יודע גם להתמודד עם הטכנולוגיה המתקדמת של היום. הוא יודע לטפל במנעול ביומטרי או אלקטרוני. מנעולן שלא יודע לטפל במנעולים מן הסוג הזה כנראה שהוא לא מספיק מעודכן. זה לא אומר שהוא לא מנעולן טוב, אלא שהוא פחות מעודכן, אבל אתם רשאים להזמין אותו…

מנעולן זה לא רק פריצת מנעולים
מנעולן זה לא רק פריצת מנעולים של בתים, זה גם פריצת רכבים ועוד

איך אפשר לדעת אם המנעולן מוסמך

רבים הם האנשים שנצרכים במהלך חייהם לשירותיו של מנעולן מוסמך. אם זה בעבודה, בבית או ברכב. וכשנתקעים מחוץ לבית עם דלת נעולה או כשצריכים דחוף פורץ רכבים באשקלון, אין מדי הרבה זמן ולפעמים מזמינים, מתוך הלחץ, מנעולנים שאינם מספיק מקצועיים או שלא עברה הסמכה כנדרש ויותר גרוע מנעולנים שהם מבוקשים על ידי המשטרה… אז כן צריכים להיות זהירים בהזמנת מנעולן. בררו לפני ההזמנה אם יש לו הסמכה מוכרת ורשמית.

אז לסיכום: איך אנחנו יכולים לדעת אם המנעולן שהזמנו או שאנחנו רוצים להזמין הוא מוסמך? התשובה היא שאפשר לברר לפני כן לפי מידע באינטרנט או אצל ארגון המנעולנים או בדרך הפחות נעימה – פשוט לבקש ממנו להציג לכם את התעודות. וכמן כן דיברנו על כך שחשוב מאוד שהמנעולן יהיה אדם אמין, שהרי הוא מטפל (לפעמים) בכניסה הראשית של הבית וגם אם לא, הרי יש לו כלי פריצה…

ובנוסף לכל הנ”ל חשוב שהמנעולן יהיה בעל מחירים סבירים ולא מאמירים. בגדול, מנעולן גובה מחיר על העבודה שלו, ואם יש איזה שהו חלק שצריך להחליף הוא יגבה גם את עלות החלק כמובן. קריאה בשעת לילה מאוחרת או בשעות בוקר מוקדמות מייקרות גם הן את העבודה. הזמינו עכשיו אצלנו מנעולן מומלץ.

איך אפשר לדעת אם המנעולן מוסמך
במאמר זה תקבלו מידע איך אפשר לדעת אם המנעולן מוסמך
5/5 - (4 votes)
מה חשוב לבדוק לפני הזמנת מנעולן

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button