פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

מה זה מנעולן מורשה

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

אם אתם צריכים תיקון במנעול או להתקין מנעול חדש, או כל בעיה אחרת הקשורה למנעול או לנעילה, הדבר בראשון שתעשו זה להרים טלפון למנעולן מומלץ. המנעולן מציע קשת רחבה של שירותים וחלק אינטגרלי מהם הוא תיקון והתקנת מנעולים מכל הסוגים כמו גם תיקון דלתות פנים בכפר סבא. וזה הדבר הכי נכון שיכול להיות – לפנות אליו על כל בעיה הקשורה במנעולים של הבית או של העסק שלכם וגם במנעול הכספת…

מה זה מנעולן מורשה

לא כל המנעולנים עוסקים ומתמחים בכל הנישות אבל בהחלט מסתבר שכשתזמינו מנעולן מקצועי הוא יידע לטפל בבעיה שלכם, מורכבת ומסובכת ככל שתהייה. אבל כשחיפשתם מנעולן (או שאתם כרגע מחפשים) בטח נתקלתם בכיתוב מנעולן מורשה. מה זה מנעולן מורשה? מקצוע המנעולנות עלול להיות גם לפעילות בלתי חוקית. צמד המילים ‘פורץ מקצועי’ בטח מעלה בכם אסוציאציות…

לכן, מכיוון שלמנעולן ולפורץ דלתות ברחובות יש גישה למקומות הכי פרטיים והכי רגישים שלכם, משטרת ישראל מעבירה את המנעולנים פרוצדורה מסוימת שבסופה ניתן להם התואר ‘מנעולן מורשה’. תעודת ‘מנעולן מורשה’ מעידה שבהסתברות גבוהה מאוד המנעולן שהזמנתם הוא מנעולן הגון וישר, אחרת הוא לא היה מקבל את החותמת ממשטרת ישראל.

אז כשאתם צריכים מנעולן, אתם בטח דבר ראשון מחפשים באינטרנט, כשאתם עושים את החיפוש מומלץ מאוד לחפש מנעולן מורשה. ואיך תדעו שהמנעולן שאתם רוצים להזמין הוא מנעולן מורשה? אם הוא אכן מנעולן מורשה הוא בטח יציין זאת באופן בולטו באתר או בשטח הפרסום שלו. כמובן שלא יזיק שגם תשאלו אותו בעת ההזמנה האם הוא אכן מנעולן מורשה.

מה זה מנעולן מורשה
מה זה מנעולן מורשה

מנעולן מורשה הוא לא יותר יקר

כמובן וכמובן שאם יש לכם 2 אופציות להזמנת מנעולן ואחד מהם הוא מורשה ואילו השני לא, העדיפו את המורשה, גם אם המנעולן השני מציע מחירים הרבה יותר זולים. הכלל אומר שמה שזול עלול לעלות מאוד ביוקר… ציון המנעולן הוא מנעולן מורשה ולא זו בלבד הוא גם בעל ניסיון וותק רב בתחום המנעולנות. אנו נשמח לתת לכם שירות בכל מצב ובכל בעיה במנעול, בכל שעה ביממה. והמחירים שלנו הם באמת מחירים סבירים.

אנו סבורים שלהיות מנעולן מורשה זה לא אומר שאתה יכול להפקיע מחירים. אתם יכולים לבדוק אותנו… התמחור שלנו הוא באמת הוגן ובהתאם לעבודה המקצועית והאיכותית שאנו מבצעים, זה נחשב אפילו למחירים זולים. וקחו בחשבון שעבודה בשעות הלילה המאוחרות היא באופן עקרוני יותר יקרה. כמו כן, אל לכם להתפעל מחאפרים זולים מאוד שאינם מורשים או שאינם בעלי ניסיון (או שלא למדו את המקצוע באופן פורמלי). כאמור, בדברים האלה זול יכול להתגלות בסוף כיקר…

מה אומר החוק בעניין? נכון להיום אין שום חוק המחייב מנעולן להיות בעל תעודה או רישיון לעסוק בתחום. כל מי שיש לו הבנה טכנית בסיסית יכול להיות מנעולן בישראל. אולם בכל זאת, מוכן מאליו שיש הבדל גדול בין מי שלמד את מקצוע המנעולנות באופן פורמלי ויש לו תעודה והסמכה לבין מי שלמד על ‘בשרם’ של לקוחות (או אולי הוא עדיין מתלמד עליכם…), כל מוסד שמעביר קורסים במנעולנות ושמכבד את עצמו נותן תעודות סיום לימודי מנעולנות למסיימי הקורסים בהצלחה.

מנעולן מורשה הוא לא יותר יקר
מנעולן מורשה הוא לא יותר יקר

מנעולנות עם שליחות

אל תתביישו לבקש מהמנעולן שהזמנתם לראות את תעודת ההסמכה שלו כמנעולן. וגם לאחר שכבר יש לו תעודה, מומלץ שהא יהיה בעל ניסיון, בכדי שיידע להתמודד עם כל מיני מצבים ויותר חשוב מכך בכדי שלא יגרום נזק בלתי הפיך.

ציון המנעולן הקים את עסק המנעולנות מתוך אהבה לתחום ומתוך אהבה לעזור לאנשים בעת מצוקתם. המוטו שלנו הוא לספק שירותי מנעולנות מקצועיים בכל רחבי הארץ באיכות ובאדיבות. יש לנו את כל הציוד הנדרש בכדי לספק לכם את כל השירותים הנדרשים בתחום המנעולנות.

אז אם אתם צריכים כרגע מנעולן מורשה, מוסמך, בעל ותק וניסיון וגם עם שירות אמין, אדיב ואיכותי, או שאתם צריכים החלפת צילינדר בתל אביב, צרו קשר אתנו כבר עכשיו במספר הטלפון המופיע כאן באתר או דרך הלינק של ‘צור קשר’ ונגיע אליכם בהקדם.

 

מנעולנות עם שליחות
מנעולנות עם שליחות
5/5 - (3 votes)
מה זה מנעולן מורשה

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button