פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

למה ומתי צריך להחליף מנעולים

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

מתי יודעים שהגיע הזמן להחליף מנעול? זו שאלה שרבים מכם ודאי שואלים את עצמכם כאשר המפתח לא פותח את הדלת בקלות ואתם צריכים לוודא כמה פעמים אם הוצאתם את המפתח הנכון. או כאשר אתם לפעמים נתקעים מחוץ לבית עד שמביאים לכם עותק אחר של המפתח, ואתם תוהים אם המנעול בעייתי או המפתח.

למה ומתי צריך להחליף מנעולים

אז האמת, זה בדיוק הזמן להחליף את המנעול של הדלת או הצילינדר של הרכב. כי לא משנה מה מקור הבעיה, כאשר אתם מפעילים כוח על המנעול הוא יתקלקל ממילא ומכיוון שכך, יש סיכון שתמצאו את עצמכם תקועים מחוץ לבית ובדיוק בזמנים שאתם הכי לחוצים. לכן אם אתם מחליפים את כל הצילינדר אתם בכל מקרה עוקפים את הבעיה ועל הדרך גם ‘מרוויחים’ צילינדר חדש.

לפעמים די בכך שמנעולן יבדוק את המנעול וייתן את חוות דעתו המקצועית בעניין, ייתכן ותהייה לו דרך אחרת לפתור את הבעיה. אבל בעיקרון מדובר בבעיה שלא מומלץ להזניח. עדיף לטעות ולהחמיר מאשר להישאר תקוע מחוץ לבית בגשם או בחמסין לזמן רב. אם להיות כנים נאמר שבדרך כלל ממליץ המנעולן להחליף לגמרי את הצילינדר או המנעול, מכיוון שתיקון זמני של המנעול לא יועיל לזמן רב וגם לא יהיה זול משמעותית מאשר החלפת כל הצילינדר.

מה גם שתיקון דלתות פלדלת בירושלים, אם הוא לא מקצועי הוא עלול לגרום לטווח הרחוק לנזק יותר גדול, הוא עלול להישחק ולהפסיק לגמרי לפעול לאחר זמן לא רב. ובמנעול, עד כמה שזה נשמע מתקן טריוויאלי, כל פעולה קטנה לא נכונה עלולה לסבך את פעולתו.

למה ומתי צריך להחליף מנעולים
למה ומתי צריך להחליף מנעולים

מתי הפתיחה של הדלת מעלה חשד לצורך בתיקון של מנעולן

ולמרות האמור, לפעמים ניתן להסתפק רק בשימוש במפתח אחר והבעיה נפתרת. אם אין לכם כרגע די כסף להוצאות של החלפת המנעול לגמרי, אתם יכולים לבדוק אם בשימוש של מפתח אחר הדלת נפתחת ללא בעיות. אם התשובה היא חיובית אז תוכלו להסיק מכאן שהבעיה היא רק במפתח ולא בכל המנעול ותוכלו לחסוך את העלות של המנעול.

עד כאן דיברנו על מפתח שלא פותח את הדלת בקלות. אבל גם אם המפתח מסתובב בקלות מדי, כלומר – אתם מרגישים שהמנעול מסתובב בקלות מדי והוא רופף, גם זה מסמן שיש בעיה. זה יכול למשוך פורצים וגנבים, כי דלת שכזו הרבה יותר קל לפרוץ. בבעיה שכזו צריך פשוט להחליף את כל הצילינדר ובהקדם.

במקרה שכזה מומלץ להזמין מנעולן שיבדוק את הבעיה, האם ניתן לתקן אותה או שאפשר להסתפק בחיזוק של המנעול. כמו כן הוא יבדוק האם שייך להחליף את הצילינדר או את המנעול – אם יתעורר הצורך. אם אתם צריכים החלפה של צילינדר עם שירות אמין ומקיף, פנו אלינו בהקדם. אם אתם מרגישים שהמנעול ‘התבגר’ ואינו נותן לכם את התפוקה שאתם מצפים ממנו, כלומר אינו פותח את הדלת בקלות, או שפותח בקלות גדולה מדי, אתם מוזמנים לפנות אלינו בהקדם ונשמח לתת לכם את השירות.

איך מחפשים מנעולן מקצועי

אם אתם רוצים מנעול מקצועי לבית או לדלת הרכב, פנו אלינו ותקבלו שירות יעיל, מקצועי ומהיר ובמחירים נוחים. אנו נותנים שירות להתקנת דלתות, תיקון דלתות כניסה בקריות, פריצה של רכבים, החלפת מנעולים וצילינדרים, תיקון דלתות פנים במודיעין מכבים רעות ועוד ועוד.

כאשר אתם מחפשים מנעולן שישחרר אתכם מהלחץ שנקלעתם אליו אל תזניחו גם את האמינות ואת המקצועיות של המנעולן. חפשו מנעולן מומלץ כלומר שאנשים או חברים ממליצים עליו. חפשו ובררו על מנעולן שהוא גם מקצועי וגם נותן שירות אדיב ומהיר. בעזרת מנעולן מקצועי ומומלץ, תוכלו להגן על הבית שלכם מפני פריצות של גנבים. ולכן גם חשוב להחליף מנעול כאשר יש ספק קטן באשר לאיכות ולתפקוד של המנעול.

כמו כן, אם יש לכם חשד ממשי שעובד לקח את המפתחות ושכפל אותם, החליפו מנעולים בכל הדלתות שלגביהם יש לכם חשש. עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולצאת מהספק. אם ברצונכם להזמין מנעולן מקצועי ומוסמך בעל ותק רב בתחום, הזמינו כבר עכשיו את ציון המנעולן להחליף לכם את המנעולים.

Rate this post
למה ומתי צריך להחליף מנעולים

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button