פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

התקנת מנעול כספת בדלת עץ

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

לפעמים קשה מאוד להגן על הבית שלכם מפני פריצה, על פי נתונים רשמיים, כרבע מתושבי מדינת ישראל חווים פריצה לבית ולכן אינם מסתפקים בנעילת הבית בלבד, אלא מוסיפים גם מצלמות ואמצעי בטיחות נוספים. אחד האמצעים המועילים הוא מנעול כספת.

התקנת מנעול כספת בדלת עץ

מנעול כספת מותקן בחלק העליון של הדלת והוא מוטמן, מה שחשוף ממנו הוא רק חריץ קטן, מה שמקשה מאוד עד בלתי מאפשר לגנבים לפרוץ את הדלת. הוא גם קשה לפריצה ובכל מקרה גם יעכב את הפורץ, כך שיגרום לו לחשוב פעמיים אם להתחיל בכלל ‘לעבוד’ על הדלת הזאת או שכדאי להמשיך בינתיים לדלתות אחרות יותר קלות לפריצה. היתרון של מנעול כספת הוא, בנוסף לכל היתרונות שלו, שאפשר להתקין אותו על כל סוג של דלת. פלדה או עץ.

התקנת מנעול כספת על דלת עץ תהייה זולה יותר מאשר התקנתה בדלת פלדה, מכיוון שקדיחת עץ היא קלה יותר מאשר דלת פלדלת. מנעולן שיתקין את המנעול יקדח חור בדלת העץ, יקבע את המנעול ואת הבריחים ויסיים את ההתקנה. ככה שעלות של התקנת מנעול כספת מורכבת מעצם המנעול עצמו, שזה תלוי בסוג המנעול, באיכותו ובחברה המייצרת, ובנוסף לכך יש את עלות התקנת המנעול על ידי המנעולן, שהיא כאמור, זולה יותר מאשר בדלת פלדה.

אז גם אם יש לכם דלת עץ, מנעול כספת הוא מנעול שיוסיף לכם ביטחון משמעותי על פני דלת עץ שאין בה מנעול כספת. אלא שברור שיש לבחור במנעולן מקצועי, אמין, במחירים הוגנים, עם ניסיון וזמין.

התקנת מנעול כספת בדלת עץ
התקנת מנעול כספת בדלת עץ

ייעוץ פרטני להתקנת מנעול כספת

אצלנו – ציון המנעולן – תוכלו לקבל ייעוץ פרטני ומקצועי לגבי: מנעול כספת, התקנה של מנעול כספת לדלת עץ, איזה מנעול כספת כדאי לכם להתקין, הצעת מחיר להתקנת מנעול כספת בדלת עץ ועוד. מנעול כספת הוא בעצם המנעול המשמש לכספות.

אנו ממליצים מאוד על התקנת מנעול כספת גם לדלת עץ, היות וכאמור פורץ רכבים במרכז שיראה מנעול כספת על הדלת שלכם יעדיף להמשיך לדלת של השכן… מה גם שמחיר התקנת מנעול כספת בדלת עץ עומד על כמה מאות שקלים, שזה לא מחיר יקר, בעיקר ביחס לתמורה שאתם מקבלים. זה אמנם מצריך להוסיף מפתח נוסף לצרור המפתחות שלכם, היות ומנעול כספת לא מחליף את המנעול הקיים שבא עם הדלת, אבל זה עדיין שווה.

לסיכום, מנעול כספת הוא מנעול מסיבי עם שלושה בריחים, מה שהופך אותו לקשה לפריצה. כשהפורץ יראה את המנעול על דלת ביתכם הוא יעדיף להמשיך לדלת הבאה. קחו בחשבון שאם אתם מתקינים מנעול כספת ותזדקקו אי פעם לשירותי פריצה מקצועיים של מנעולן, המנעול יקשה על המנעולן את המלאכה. מכיוון שגם למנעולן קשה לפרוץ מנעול כספת.

ייעוץ פרטני להתקנת מנעול כספת
ייעוץ פרטני להתקנת מנעול כספת

סוגים של מנעולי כספת

התקנה של מנעול כספת היא מורכבת יותר מאשר החלפת צילינדר לדלת בפתח תקווה וכדומה. למרות שכאמור, על דלת עץ היא מעט יותר קלה. העבודה כוללת קידוח דלת העץ והמשקוף. אורך הזמן שלוקח להתקין מנעול כספת הוא בערך שעתיים.

ישנם ארבעה סוגי מנעול כספת:

  • יש את המנעול הסיני שהוא פשוט וזול.
  • יש מנעול כספת מתוצרת איטלקית של חברת סיקורם (משווקת על ידי חברת רב בריח).
  • מנעול של חברת ג’ואל, מיוצר גם הוא באיטליה (משווק על ידי חברת מולטילוק).
  • מנעול דדבולט, מנעול הכספת היקר ביותר מבין סוגי המנעולים המשווקים בארץ.

את מנעול הכספת תוכלו לרכוש אצלנו בעת הזמנת התקנה, או גם לרכוש באופן עצמאי ולהזמין אותנו רק להתקנה. כשתקנו אצלנו את המנעול זה ייצא לכם זול יותר וגם תקבלו אחריות של המנעולן על המנעול עצמו.

אם החלטתם לרכוש את המנעול באופן עצמאי, אנו ממליצים לכם לצלם את המנעול ואת הדלת והמשקוף ולשלוח לנו כדי שנאשר לכם שהמנעול מתאים לדלת שלכם. דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון בעת הזמנת מנעול כספת הוא עובי הדלת שכנראה ייקר את ההתקנה. וכמובן צריך להודיע לנו מראש שמדובר בדלת עץ, כדי שנביא את הכלים המתאימים. הזמינו עכשיו התקנת מנעול כספת לדלת עץ, או תיקון דלתות פנים באר שבע.

סוגים של מנעולי כספת
סוגים של מנעולי כספת
5/5 - (2 votes)
התקנת מנעול כספת בדלת עץ

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button