פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

התקנת דלתות לבית

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

דלת לבית הוא רהיט. ולפיכך עליו להשתלב בעיצוב הכללי של הבית. ובנוסף לעיצוב, מה שחשוב בהתקנת דלתות לבית הוא שהדלתות של הבית יהיו עמידות ויציבות לאורך שנים. ישנם כיום בשוק מלא סוגי דלתות, בכל סוג של עיצוב וצבע שתרצו (כמעט), אבל מה שאתם לא יכולים לדעת בעת הקנייה הוא האיכות של הדלת. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ לגבי בחירת דלתות איכותיות. במאמר הנוכחי ננסה לחלוק אתכם חלק מהמידע שלנו בנושא בחירת דלתות איכותיות ועמידות.

ולאחר שבוחרים את סוג הדלתות צריך גם לבחור מתקין מקצועי ומנוסה ולא איזה פורץ מנעולים בשרון… כי אם הדלת טובה והמתקין לא, אז מה עשינו? לא חבל על ההשקעה? אנו רוצים שכשאתם מזמינים התקנה של דלתות שתהיו מרוצים מהמוצר לאורך שנים רבות קדימה. המשיכו לקריאת המאמר. או להזמין כבר עכשיו מנעולן במזכרת בתיה.

התקנת דלתות לבית

קודם כל, חייבים לומר בכנות, הדלתות של היום הן הרבה יותר איכותיות מהדלתות של הדור הקודם. הדלתות של פעם היו נהרסות מחשיפה ללחות, ולקור וחום. היום אין כמעט דלתות כאלו. כמו כן הדלתות של היום עמידות בפני איזה פורץ מנעולים בבית דגן. אולם גם במבחר של הדלתות הקיימות כיום ישנם הבדלי איכות בין דלת אחת לשנייה. ההבדלים בין הדלתות הם בעיקר במילוי שלהם.

  • דלת שהמילוי עשוי מקרטון מחולק לתאים. הוא נקרא דלת ‘כוורת’. המסגרת של הדלת עשויה מעץ. הבידוד האקוסטי של דלת זו הוא לא מהגבוהות וזה תלוי בצפיפות התאים הפנימיים. ככל שהמילוי יהיה יותר צפוף הבידוד יהיה גבוה יותר ומצד שני יהיה לו חיסרון בכך שהוא יהיה יותר כבד יחסית. באופן עקרוני דלתות אלו הן יותר קלות מדלתות אחרות.
התקנת דלתות לבית
התקנת דלתות לבית. תלוי ממה עשוי המילוי

מתקין דלתות לבית על סוגי הדלתות

כמו כן, כל מתקין דלתות לבית יודע שישנם דלתות במילוי פלקסבורד וכן דלתות עשויות מפולימר.

  • פלקסבורד הוא הרכב של שבבי עץ. דלת זו מבודדת מרעש יותר מהדלת הקודמת, אבל היא כבדה יותר. מה שאומר שצריך לעשות התקנה יותר חזקה וכמו כן לקחת בחשבון שזה עלול להיות מסוכן בחדר המיועד לילדים, כי אם נתפסת האצבע בדלת יותר כבדה הנזק חמור יותר.
  • פולימר הוא חומר פלסטי והוא אינו נהרס ממים ומנזקים אחרים. דלת פולימר פחות מומלץ להתקין בבית עם ילדים או מקום הומה. הדלת נהרסת די מהר, היא יכולה להיהרס כתוצאה מטריקות דלת חוזרות ונשנות.

על כל זאת ועוד תוכלו להתייעץ עמנו. כמתקין דלתות לבית הידע שלנו מורכב מ-2 מרכיבים קריטיים – גם ידע מקצועי וגם ידע מהפרקטיקה בשטח שבאה מתוך עבודה כמנעולן.

מתקין דלתות לבית
מתקין דלתות לבית – מקצועי ואמין (אילוסטרציה)

מתקין דלתות מחיר

לפי מתקין דלתות מחיר של התקנת דלתות נע בטווח רחב. הוא יכול להתחיל ב-900 ₪ לדלת זולה ועד 2,700 ₪ ויותר מכך לדלת איכותית ודקורטיבית. העלות מושפעת מהחומר ממנו עשוי הדלת כגון דלת עץ, פולימר וכו’. מה עוד משפיע על המחיר? יצרני הדלתות רגילים לקבלנים שקונים אצלם מסות של דלתות, כך שלדלתות בודדות הם מבקשים מחיר יקר יותר. ולכן, כדי לחסוך במחיר מומלץ לבדוק אם ישנם דלתות שתזדקקו ממילא להחליף בעוד תקופה קצרה.

איכות הצבע של הדלת וכן דוגמאות מיוחדות, גילופים שונים וכו’ מייקרות את המחיר. ויש עוד פרט טכני קטן שמשפיע רבות על המחיר. הכוונה להובלת הדלתות, אם יהיה צורך להעלות את הדלתות לקומה גבוהה ופחות נגישה למנוף זה ייקר את המחיר של הדלתות בכמה מאות ₪.

מתקין דלתות מחיר
מתקין דלתות מחיר הוגן ובאיכות ללא תחרות

הכול על התקנת דלת מחיר

אתם מוזמנים לבוא אלינו ולהשוות על התקנת דלת מחיר. אנו מתקינים במקצועיות דלתות כניסה ודלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות זכוכית, דלתות לממ”ד ועוד. צרו עמנו וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור התקנת דלתות לבית. תקבלו מאתנו עבודה מקצועית במיוחד ושירות אמין ברמה גבוהה. רק הערה קטנה: כשאתם מבררים מחירים של התקנת דלתות אצל מתחרים שלנו שימו לב שאתם משווים מול אותה הצעה, כלומר, אם המחיר שאנו מציעים כולל התקנת משקוף ואילו המחיר שהם מציעים ייתכן ואינו כולל את התקנת המשקוף ובתשלום זה יתברר לכם…

כמו כן חשוב שתדעו שיש תוספת על פירוק דלת ישנה, כך שאי אפשר לקבוע על התקנת דלת מחיר קבוע. חשוב שתדעו זאת מראש כדי להקטין את הסיכוי להפתעות ולהוצאות בלתי צפויות. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לצורך קבלת הצעת מחיר.

התקנת דלת מחיר
התקנת דלת מחיר משתנה בהתאם לסוג הדלת
5/5 - (5 votes)
התקנת דלתות לבית

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button