פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

המפתח נתקע בתוך המנעול? מה עושים?

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

מכירים את זה שהמפתח היקר של הדלת הראשית של הבית, זה שאמור להציל אתכם מגנבים, פתאום הפסיק להיות נאמן והוא פשוט נתקע בתוך המנעול ולא רוצה לזוז משם… ובדרך כלל (לפי חוק מרפי כמובן) זה קורה בזמנים הכי לחוצים. אז מה עושים? ניסיתם להבטיח לו ממתק? יאללה, די עם ההומור, אתם הרי תקועים עכשיו עם מפתח בתוך המנעול…

המפתח נתקע בתוך המנעול? מה עושים?

בשורות הבאות ננסה בשיא הרצינות לעזור לכם עד כמה שאפשר בכדי שתוכלו להימנע מלהיכנס עכשיו להוצאה לא צפויה של הזמנת מנעולן וגם לבזבז זמן יקר, עד שהוא יגיע. (אנו אמנם מגיעים בשיא המהירות, אבל גם מעט זמן מן הסתם אין לכם כרגע, ודאי שלא סבלנות…). אז מה אפשר לעשות כאשר המפתח תקוע בדלת? (נדגיש שישנם סוגי דלתות שבהם זה שונה).

כשהמפתח תקוע בדלת נסו קודם כל לשמן את המנעול עם שמן המיועד לכך (שאלו אצל הטמבורייה השכונתית או אצל פורץ כספות בנתניה), מה שמומלץ הוא WD40 ואז השתמשו עם המברשת המיועדת לפזר את השמן בין החלקים הפנימיים. לפעמים אין מנוס מלמשוך בכוח את המפתח, מכיוון שאין סיכוי לתקן את המפתח במצב הזה ולכן גם אם תזמינו מנעולן, זאת הפעולה היחידה שהוא יעשה.

לעיתים ייגרם נזק בלתי הפיך לצילינדר ותצטרכו גם אותו להחליף. זה תלוי מה מקור הבעיה. אם השיניים של הצילינדר נשחקו הם לא יתנו לכם להוציא את המפתח ואז תהיו חייבים להחליף צילינדר. ולפעמים הבעיה נובעת בגלל שהמתח התעקם או התלכלך ואז מדובר בבעיה קלה יותר לפתרון.

המפתח נתקע בתוך המנעול מה עושים
המפתח נתקע בתוך המנעול מה עושים. הזמינו עכשיו את ציון המנעולן!

המפתח תקוע בתוך המנעול? אתם יכולים להתחיל לקרוא מכאן

אז נחזור שוב על ההמלצה שלנו הראשונית לניסיון הוצאת המפתח שנתקע – נסו לשמן את המנעול בעזרת המברשת הייעודית ולאחר מכן נסו להוציא את המפתח בתנועות סיבוב פנימה והחוצה לסירוגין. פעולה זו היא מומלצת בעיקר בתור עזרה ראשונה. אבל גם במקרה זה מומלץ להזמין מנעולן מוסמך בבני ברק שיבדוק את מקור הבעיה וימנע הישנות שלה.

בכל מקרה חשוב שתדעו, שימוש לא נכון ולא עדין במפתח יגרום במוקדם או במאוחר לבעיה. המפתח לא נתקע ככה סתם באופן פתאומי. אז צריך גם להיות זהירים ולהשתמש במפתח בזהירות וגם להיות ערניים, אם אתם רואים שהפתח לא ‘מאיר לכם פנים’ כמימים ימימה הוא ככל הנראה מנסה לשדר משהו… ברצינות… נסו קודם לשכפל את המפתח ולהשתמש במפתח המשוכפל בכדי לוודא קודם אם הבעיה היא לא בצילינדר.

אם אתם לא הכי לחוצים בזמן ניתן לכם אופציה נוספת לנסות לפתור את המצב. זה לא תמיד מצליח, אבל לפעמים כן. נסו להחדיר סיכה או מחט לתוך החריץ של המנעול ולנסות להטות אותו לכיוון המפתח ולהוציאו. אבל שימו לב, גם כאן לא תהיו פטורים מלהזמין מנעולן (לא במיידית) בכדי שיוודא שאין בעיה בצילינדר. שלא תיתקעו שוב.

מה עושים עם מפתח תקוע – סיכום

אז להלן סיכום קצר: מה עושים כאשר המפתח נתקע במנעול? הדרך הקלה והבטוחה ביותר היא להזמין מנעולן לבדוק איפה הבעיה ואם צריך החלפת צילינדר רב בריח בפרדסיה או שאפשר להסתפק בחילוץ המפתח, אולם אם אתם רוצים למנוע את ההוצאה או שאין לכם זמן להמתין למנעולן, ישנם אופציות נוספות שאתם יכולים לנסות:

לנסות לשמן את החלקים הפנימיים של המנעול בעזרת מברשת המיועדת לכך. מומלץ להשתמש בשמן WD40. אפשר גם לעשות ניסיון פשוט וזמין יותר, שבמקרים מסוימים הוא יעבוד – נסו להחדיר מחט או סיכה קשיחה לחריץ המנעול ולשלוף החוצה את המפתח.

ונחזור שוב על הפתרון הפשוט ביותר שבשלב זה ודאי ניסיתם כבר, והוא – לנסות לשלוף בכוח את המנעול. השתמשו ברעיון זה רק אם אתם בטוחים שהמפתח באמת תקוע, כי פעולה זו יכולה גם להפוך את המצב לגרוע יותר (עשו זאת רק במצב שאתם כבר חושבים להזמין את המנעולן ואז, אם לא יועיל לא יזיק). אם הצלחתם להוציא את המפתח מ’תקיעותו’ – שמחנו לעזור ונשמח עוד יותר שתעדכנו אותנו כאן דרך האתר. אם לא התקשרו אלינו עכשיו, נשמח להגיע אליכם ולחלץ את המפתח.

5/5 - (1 vote)
המפתח נתקע בתוך המנעול מה עושים

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button