פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

החלפת סוויץ לרכב מחיר

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

מכירים את זה שאתם עומדים בגשם, חשופים לרטיבות ולקור, והרכב אינו מתניע… אז מה ניתן לעשות כדי למנוע את הבעיה, או לפחות למזער נזקים. בסופו של דבר, מה שחשוב לנו הוא שהלקוחות שלנו ייצאו בזול ויצטרכו לשלם כמה שפחות. במאמר הנוכחי תקראו על החלפת סוויץ לרכב מחיר כלומר מתי צריך להחליף וכן כמה עולה להחליף סוויץ לרכב.

מה אפשר לעשות כדי לחסוך את הצורך בהחלפת סוויץ לרכב מחיר גבוה

כשתעשיית הרכבים מיד שנייה משגשגת, יותר ויותר אנשים חוששים שמא הרכב שלהם ייתקע ולא יתניע ובדיוק בשעות הלחוצות, זה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם חוששים שמא הרכב שלכם לא יתניע בדיוק בזמנים לחוצים? על איך לחסוך את עוגמת הנפש ואת ההוצאות הרבות כשנתקעים בשעות הלחץ – במאמר שלפניכם.

אבל קודם – הקדמה קצרה על ה’סוויץ’. הסוויץ הוא החלק של הרכב הנמצא מתחת להגה הנהג בצד ימין, בתוכו מכניסים את המפתח, מסובבים ומתניעים את האוטו. בחלק הפנימי של הסוויץ יש את המערכת ה’נותנת’ הוראה למנוע להתניע את הרכב. פנים הסוויץ מורכב מרכיב אלקטרוני ורכיב חשמלי. החלפת סוויץ מצריכה לדאוג לכך שהמערכת החדשה תהייה מתואמת עם אותו רכב ותתניע כאשר מכניסים את המפתח. לפיכך החלפה של הסוויץ דורשת מיומנות רבה, כלומר כדי לתאם בין המערכת הממוחשבת של הרכב לבין הסוויץ המוחלף. בשורות הבאות תבינו את הקשר בין החלפת הסוויץ לחיסכון בהוצאות שהבטחנו בתחילת המאמר.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

האם אתם מתעניינים גם בתיקון דלתות פנים פנדור בפתח תקווה?

החלפת סוויץ לרכב מחיר

החלפת סוויץ לרכב

לפעמים אתם מתקשים להוציא את המפתח מהסוויץ אחרי הנסיעה או שאתם נדרשים לסובב את המפתח פעמיים ויותר עד שהרכב מתניע. זהו מצב די שכיח ברכבים יד שנייה. בהתחלה אתם חוששים שמא מדובר במצב לא תקין? אולי יש תקלה? אולי מדובר בנורת אזהרה? אולי צריך החלפת סוויץ לרכב? כל בוקר אתם מתחילים את הנסיעה בחשש ובערב אתם שמחים שהתקלה לא אירעה היום. בהמשך אתם מתרגלים ולא מייחסים לכך חשיבות ובדיוק כאן נמצאת הבעיה – כשהסוויץ מגלה סימני שחיקה ועייפות, זה בדיוק הזמן לבדוק אם יש צורך בהחלפת הסוויץ. מה שאתם צריכים לעשות במקרה כזה הוא פשוט – הזמינו שירותי מנעולן (בשעות העבודה הסטנדרטיות – שלא ייקח תוספת במחיר) שיבדוק אם יש צורך בהחלפת סוויץ לרכב או בתיקון שלו.

האם אתם מתעניינים גם בהחלפת צילינדר בהוד השרון?

החלפת סוויץ לרכב
החלפת סוויץ לרכב

החלפת סוויץ מחיר

העלות של כל הסיפור הזה תמיד תהייה יותר זולה מתיקון והחלפת סוויץ מחיר של הזמנה בשעות לחוצות. תחשבו – מעבר לעלות הספציפית של החלפת הסוויץ והתיקון יש את הזמן שאתם מפסידים מעבודה ואת עלות התוספת שהמנעולן גובה על עבודה בשעות מאוחרות – אם אירעה התקלה בשעות אלו, ואלו רק חלק מההוצאות הנלוות. לעומת זאת כשאתם מזמינים מנעולן בשעות הנוחות לכם, אתם קודם כל תחשבו שלא ייצא בשעות העבודה ולא כשהתעריף יקר וכמו כן, המנעולן יוכל לבדוק אופציה לתיקון הסוויץ במקום החלפתו, מה שפחות מתאפשר כשהסוויץ הושבת לגמרי.

מי שמומחה להחלפת סוויץ ברכב מחיר נמוך הוא המנעולן, המנעולן התמקד בלימודיו בתחום זה ויש לו גם בדרך כלל ניסיון רב בתיקון של אלמנטים מהסוג הזה או דומה לזה. אתם וודאי עשיתם ביטוח לרכב, אז למה שלא תעשו גם את הפעולה הבסיסית הזו של בדיקת תקינות הסוויץ שגם היא תיתן לכם רוגע וביטחון, בדיוק כמו הביטוח.

האם אתם מתעניינים גם בהחלפת מנעולים בקרית עקרון?

החלפת סוויץ מחיר
החלפת סוויץ מחיר

החלפת סוויץ – סיכום

יותר ויותר אנשים חוששים שמא הרכב שלהם ייתקע ולא יתניע בדיוק בשעות הלחוצות וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שתוכלו לחיות ברוגע ולהיות בטוחים שזה לא יקרה לכם, חשוב לפנות למנעולן מיד כשהסוויץ מראה סימני שחיקה, כגון קושי בהוצאת המפתח לאחר הנסיעה או שלפעמים אינו מתניע, על מנת שיבדוק את הצורך בהחלפת סוויץ.

האם אתם מתעניינים גם בהחלפת צילינדר בבאר יעקב?

החלפת סוויץ

כמה עולה להחליף סוויץ לרכב

עכשיו תורכם: עד עכשיו הצגנו בפניכם איך להימנע מחשש מתקלה ואיך לחסוך עלות יקרה יותר של תיקון. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם?

הצעד הבא שלכם למניעת תקלות בסוויץ הוא לגלות ערנות ולפנות למנעולן כשהבעיה עדיין איננה חמורה.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים הצעת מחיר להחלפת סוויץ לרכב מחיר נמוך? התקשרו אלינו על מנת לברר כמה עולה להחליף סוויץ לרכב.

האם אתם מתעניינים גם בהחלפת מנעולים בבית דגן?

כמה עולה להחליף סוויץ לרכב
כמה עולה להחליף סוויץ לרכב
1/5 - (1 vote)
החלפת סוויץ לרכב מחיר

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button