פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

האם מנעולן צריך להיות מוסמך

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

למען ההגינות נקדים ונאמר כבר עכשיו, שאין שום חוק שמחייב מנעולן בתעודה או ברישיון כלשהו. כל מנעולן שמצהיר על עצמו ככזה יכול לשמש אפילו כמנעולן חירום בחיפה, באופן תיאורטי כמובן. ובדרך כלל מה שמעיד על מקצועיות של מנעולן מומלץ זה בעיקר עבודות עבר והניסיון הפרקטי בשטח.

אפשר להשוות את זה לטכנאי מכונות כביסה. אם יש לכם בעיה במכונת הכביסה והזמנתם טכנאי, אם בפועל הוא תיקן את התקלה אז אפשר להגדיר אותו כטכנאי מכונות כביסה ואם לא, אז ייתכן שעבר קורס או שרק החליט על דעת עצמו שהוא יודע לתקן מכונות כביסה אבל בתכל’ס הוא לא פתר לכם את הבעיה. כך גם מנעולן. אם הוא מצליח לפתור את רוב הבעיות שמתגלגלות לפתחו, אז בפועל הוא מנעולן.

האם מנעולן צריך להיות מוסמך

אז אמרנו שמנעולן צריך פשוט לבוא ולהוכיח את עצמו בשטח, אך בכדי שתדעו מראש אם כדאי להזמין אותו או שזה יהיה סתם בזבוז זמן במקרה הטוב ובמקרה הגרוע יותר גם בזבוז כסף ואפילו גרימת נזק, מומלץ שיתקיימו כמה תנאים (לפחות חלקם):

  • הוא עבר קורס מנעולנים (עדיף במקום מוכר ורשמי עם תעודה).
  • הוא מתעדכן כל הזמן בחידושים ובשכלולים הקיימים בשוק בתחום זה.
  • יש לו ניסיון (כמה שיותר עדיף).
  • יש לו הבנה טכנית וידיים טובות.
  • הוא אמין.

הקורסים בתחום המנעולנות נותנים למנעולן את היתרון של ההתמצאות ומציאת פתרונות לכל סוגי המנעולים וגם את האפשרות להיעזר במישהו (במורה או בחברים לספסל הלימודים) כאשר הוא נתקל בבעיה. אמנם ניתן לומר שההשפעה של הקורס היא בעיקר במנעולנים מתחילים.

האם מנעולן צריך להיות מוסמך
האם מנעולן צריך להיות מוסמך

לאיזה שירות אתם אמורים לצפות מהמנעולן?

מנעולן מקצועי יסביר כל דבר וגם ילמד כיצד לשמור ולהימנע מבעיות בעתיד. זאת בנוסף כמובן לתיקון מקצועי ועמיד עם אחריות. מנעולן צריך להיות בעל זמינות גבוהה. להיות זמין גם בשעות לא שגרתיות ובזמני לחץ כמו ערבי חג ושבת. בדרך כלל המנעול של הבית או המפתח של הרכב נתקע בדיוק בזמן שיא הלחץ.

לכן מנעולן טוב יהיה זמין ומוכן לכל בעיה תוך מתן מענה אדיב וסובלני בכל מצב ובכל שעות היממה. מנעולן טוב יעמוד מול לקוח לחוץ ויעשה את עבודתו נאמנה גם במקרים שכאלו. כמו כן, מנעולן מקצועי משתמש בכלים מקצועיים וטכנולוגיים עדכניים העומדים היום לרשותם של בעלי המקצוע בתחומים אלו.

וכאן צריך לשים לב. יש מנעולנים שטובים בשיווק וזה לא אומר בהכרח שהם טובים במקצוע… לכן כתבנו לכם את הטיפים הנ”ל, בכדי שתוכלו לזהות אם מדובר באמת במנעולן מקצועי. מנעולן מקצועי הוא מנעולן שנמצא במקצוע ברמ”ח איבריו, לא כהכנסה נוספת. מה שכן, מנעולן שיש לו אתר אינטרנט ושניתן בקלות לקבל עליו מידע לגבי ההתמחות שלו וכן לגבי הניסיון שלו, לקוחות ועוד, זה משרה תחושה של אמינות וניתן יותר לסמוך עליו במידה מסוימת.

אז במשפט אחד לגבי השאלה שנשאלה בתחילת המאמר: האם מנעולן צריך להיות מוסמך? התשובה היא שאין חוק שמחייב זאת, אבל זהו אחד היתרונות החזקים. כי מנעולן שיש לו תעודה יש לו מן הסתם גם את הידע הנדרש – אם מתקיימים שאר התנאים, של הניסיון בשטח וכו’.

מנעולנים מקצועיים והגונים

המנעולנים שלנו הם איכותיים, בעלי תעודות רלוונטיות והסמכות נדרשות. כמו כן, אנו מתעדכנים בכל החידושים בתחומי המנעולנות בכדי שנוכל לתת מענה לכל בעיה. יש לנו את הכלים המשוכללים והעדכניים ביותר לטובת הלקוח. אנו עושים עבודות של פריצה מוזמנת לבית או לרכב שננעל, והכול במחירים נוחים והגונים.

אנו מתקינים את כל אביזרי המיגון והאבטחה לבית ולרכב. אנו יודעים את כל סודות המקצוע וערוכים לתת פתרון לכל תקלה, הן בתחום מנעולנות הבית והן בתחום מנעולנות הרכב. אנו נעשה לכם עבודה עם אחריות לכל תקלה. אנו נותנים שירות של פורץ מנעולים לרכב בבאר שבע וכן פריצת מנעולים, כספות ודלתות בכל שעות היממה וכמו כן תיקון דלתות כניסה בבני ברק. נתקעתם? דברו אתנו כבר עכשיו.

Rate this post
האם מנעולן צריך להיות מוסמך

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button