פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

האם כדאי להתקין מנעול כספת עליון לדלת

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

מנעול כספת הוא מנעול עוצמתי לבית. גנבים שרואים מנעול כספת מותקנת בדלת ביתכם ממשיכים הלאה, הם לא יתעסקו עם הדלת לכם, הם יעדיפו להתעסק עם דלתות קלות יותר לפריצה. והמחיר, לא בשמים. בסך הכול מדובר בכמה מאות שקלים שיתנו לכם שקט וביטחון. לא שווה לכם להשקיע את הכסף הזה בשביל להיות בטוחים ולדעת שהרכוש והנכס שלכם מאובטח ומוגן מפני גנבים.

האם כדאי להתקין מנעול כספת עליון לדלת

אז אם אתם שואלים אם כדאי להתקין מנעול כספת לדלת הבית או העסק שלכם, התשובה היא בהחלט כן, מכל כיוון שתסתכלו עליו. ובכל זאת נביא לכם כאן מידע נוסף על מנעול הכספת. אילו סוגי מנעולים ישנם? מה זה בכלל מנעול כספת, וכו’. מנעול כספת לא מחליף את מנעול הדלת הרגיל, הוא בא בנוסף אליו.

מדוע הוא נקרא מנעול כספת? משום שמנעול זה משמש ומיוצר לכספות. מדובר במנעול מסיבי בעל שלושה בריחים. וזו הסיבה שהמנעול כל כך קשה לפריצה. רק נעיר שיש למנעול חיסרון קטן… אם תצטרכו אי פעם לשירות של פורץ מנעולים בבאר שבע על ידי מנעולן, יהיה לו קשה לפרוץ את מנעול הכספת. אבל תכל’ס זה אומר שאם גנב פוטנציאלי יראה בפתח ביתכם מנעול כספת הוא יעדיף לא להתעסק עם זה.

התקנה של מנעול כספת היא מעט יותר מורכבת מהרכבה והתקנה של מנעול רגיל, זה מצריך קידוח בדלת ובמשקוף. התקנה של מנעול כספת אורכת כשעתיים. ובגלל נתונים אלו התקנה של מנעול כספת היא יקרה יותר מאשר התקנה של כל מנעול אחר.

האם כדאי להתקין מנעול כספת עליון לדלת
האם כדאי להתקין מנעול כספת עליון לדלת

סוגים של מנעולי כספת

ישנם כמה סוגים של מנעולי כספת – הראשון הוא מנעול הכספת הסיני. מדובר במנעול כספת זול יחסית לשאר הסוגים. סוג נוסף של מנעול כספת הוא של חברת סיקורם. מדובר במנעול חזק תוצרת איטליה. המנעול הזה משווק על ידי חברת רב בריח. חברה נוספת שמככבת בתחום מנעולי הכספות היא חברת ג’וועל. גם מנעול זה הוא תוצרת איטליה והוא משווק בארץ על ידי חברת מוליטלוק.

מנעול כספת נוסף ומהטובים שבהם הוא מנעול דדבולט. מדובר במנעול כספת שהמנגנון שלו שונה מהמנגנונים של המנעולים הנ”ל. למנעול זה יש צילינדר ולכן יש לו יתרון שניתן להתקין מנעול זה עם מפתח שיתאים גם למנעול הצילינדר הרגיל של הדלת. וכך תוכלו להתנהל עם מפתח אחד בלבד.

מתוך המנעולים הנ”ל ובכלל ממנעולי הכספת שמוכרים בישראל, מה הכי מומלץ? האמת, זו שאלה מצוינת שאי אפשר לענות עליה חד משמעית ולכל אחד מתאים מנעול אחר, אבל נראה שאפשר להמליץ על המנעול של חברת ג’וועל. מדובר במנעול איכותי בהחלט שמספק את הסחורה ואת המטרה שלשמה הוא נועד.

סוגים של מנעולי כספת
סוגים של מנעולי כספת

איפה קונים מנעול כספת ומחירים

מנעול כספת ניתן לקנות אצל המנעולן, כלומר אצלנו, או בחנויות מנעולים מובחרות. אם תקנו אצלנו את המנעול תקבלו את המנעול במחיר יותר זול מן הסתם מאשר יעלה לכם בחנות וגם תקבלו אחריות מקצועית על המנעול ולא רק על ההתקנה. אם כן בחרתם לרכוש את המנעול בעצמכם בחנות, ההמלצה שלנו היא: דברו איתנו לפני כן, בכדי שנוכל להמליץ לכם על המנעול המתאים ביותר לדלת שלכם.

מחיריהם של התקנות מנעול כספת נעים בטווח שבין 300 ל-900 ₪ כולל המנעול. תלוי בסוג המנעול שבחרתם ובקושי ההתקנה. אם למשל יש לכם דלת עבה במיוחד או שהיא בעלת דופן כפול, זה ייקר את עלות ההתקנה. או למשל, אם יש לכם דלת שבה יש הכנה להתקנת מנעול כספת, זה יוזיל את עלות ההתקנה. ומכאן הנגזרות של טווח עלויות ההתקנה הנ”ל.

הערה נוספת: קחו בחשבון שאם יש לכם דלת עץ, ישנם דלתות עץ שבהם לא ניתן להתקין מנעול כספת. הסיבה – הן דקות מדי. אם נדייק יותר, בכדי להתקין בהם מנעול כספת צריך מנעולן מיומן ביותר שיוכל להתקין מנעול בדלת כזו בלי להרוס את הדלת. לפעמים מלכתחילה כדאי ללכת על סוג מנעול אחר. במקרה זה ובל מקרה אתם מוזמנים להתייעץ אתנו. אתם מוזמנים להתקשר אלינו כבר עכשיו ותקבלו מענה מקצועי.

אם אתם מחפשים פורץ רכבים בנתניה או תיקון דלתות אלומיניום בחולון כנסו!

איפה קונים מנעול כספת
איפה קונים מנעול כספת
5/5 - (1 vote)
האם כדאי להתקין מנעול כספת עליון לדלת

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button