פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

האם כדאי להחליף לבד מנעול

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

ביתנו הוא המקום בו אנו שומרים על הדברים החשובים לנו ביותר, ולכן צריך להשקיע מחשבה רבה על הגנת הבית מפני פריצות, בין אם זה בעמק חפר או בכל מקום אחר, כדי שלא יהיה מאוחר מדי. כדי להשקיע בהגנת הבית צריך לעשות משהו מאוד פשוט – לבדוק מדי פעם את תקינות המנעול הראשי של הבית. ואם יש בעיה במנעול, יש להחליף את המנעול בהקדם.

האם כדאי להחליף לבד מנעול?

ועוד לפני כן, חשוב לדעת שכאשר אתם רוכשים דירה יד שנייה בקדימה-צורן או בכל מקום בארץ, דבר ראשון בדקו את תקינות המנעול. כמו כן, כאשר אתם עוברים לדירה שכורה ברמלה או בכל מקום אחר בארץ, כנ”ל, יש לבדוק את תקינות המנעול שהשאיר לכם הדייר הקודם. אם בדקתם וגיליתם שהמפתח מראה סימני שחיקה החליפו אותו מיד. והמלצה אישית שלנו – בכל מקרה החליפו לגמרי את המנעולים. כך תוודאו שאין עוד מישהו שמסתובב עם מפתח של הבית שלכם.

באופן כללי, שימו לב, אם לא פותחים ונועלים נכון מנעול הבית, המפתח או המנעול עלולים להישחק. גם הצטברות של חלודה ואבק עלולים להתקיל את המנעול ולגרום לכך שביום אחד תמצאו את עצמכם ללא יכולת לנעול את הבית. או לפתוח את הנעילה… בשל הסיבה הזאת, ישנם כאלה המחליפים מנעול כל 5-6 שנים. זה לא הכרחי, אבל מומלץ בהחלט.

מקרה נוסף שמצריך החלפת מנעולים הוא במקרה שאבד לכם המפתח, גם אם מצאתם אותו לאחר זמן, עדיין ייתכן שהמפתח עשה דרכו שלא בידיעתכם לעבריין ששכפל את המפתח וכעת עוקב אחריכם לראות מתי אתם לא שוהים בביתכם. כמו כן, אם אתם רוצים להחליף את המנעול למנעול משוכלל יותר, המגן על הבית באופן בטוח יותר, גם אז תבצעו החלפת מנעולים.

האם כדאי להחליף לבד מנעול
האם כדאי להחליף לבד מנעול

המקרים שבהם צריכים החלפת מנעול

בכל המקרים הנ”ל הגענו למסקנה שיש צורך בהחלפת מנעולים. והשאלה שאתם ודאי שואלים את עצמכם היא האם להחליף לבד, או להזמין איש מקצוע שיבצע את ההחלפה של המנעול. המלצתנו היא – אל תחליפו בעצמכם, הזמינו מנעולן מומלץ. ישנם כיום דלתות בעלי מנגנונים מורכבים אשר עלולים להפוך לכם את המשימה למסובכת ומורכבת עד בלתי אפשרית.

מניסיוננו, אלה שמתחכמים ומנסים, צריכים להזעיק מנעולן מקצועי שיתקן את הנזק שהם כבר הספיקו לגרום לדלת. בנוסף לזאת, מנעולן מקצועי גם ייעץ לכם איך להבטיח רמה גבוהה של אבטחת הבית בהתחשבות באזור ובמיקום (קומה וכו’) בו אתם מתגוררים. ובמחיר קטן יחסית אתם יכולים לשדרג את ביטחונכם עשרת מונים.

בכדי להחליף מנעול, הזמינו מנעולן מורשה ומקצועי. בנוסף, וודאו שהמנעולן מחזיק בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל, הרי כבר אמרנו, אתם מכניסים אותו למקום הכי פרטי ומוגן שלכם – הבית… כמו כן, וודאו שיש לו תעודת הסמכה למנעולנות ממכון מוכר. מומלץ גם שהמנעולן שאתם מזמינים יהיה מנעולן מקצועי ואדיב. עדיף כמובן שיהיה מנעולן שזמין בכל רחבי הארץ ובכל שעה ביממה למקרים דחופים שבהם המנעול כבר נתקע.

המקרים שבהם צריכים החלפת מנעול
המקרים שבהם צריכים החלפת מנעול

היתרונות של מנעול ומנעולן מקצועיים

מנעולן מקצועי ומנוסה ימליץ לכם איזה מנעול לרכוש, כלומר, איזה מנעול ייתן לכם הכי הרבה שקט נפשי, גם מבחינת פריצות וגם מבחינת אורך חיים ואיכות. בישראל ישנם מנעולים מצוינים של רב בריח או שאר החברות המייצרות דלתות חיצוניות, כגון מולטילוק, לוקסיס ועוד.

המנעולים שאנו – בציון המנעולן – מציעים הם מנעולים איכותיים וקשים מאוד לפריצה. מנעולים העשויים חומרי גלם איכותיים ומורכבים ממנגנונים המסוגלים לבלום את ניסיונות הפריצה המשוכללים בותר. כמו כן, לפעמים (בהתאם לאזור ומיקום הדירה) אנו ממליצים על מנעול שאת המפתח שלו ניתן לשכפל רק באמצעות כרטיס שכפול אצל מנעולנים מובחרים. נמליץ על זה בעיקר במקום שיש בו משתתפים רבים ואין לגורם אחד שליטה וסמכות על המנעול.

אז אם אתם מעוניינים לישון בשקט ובבטחה, או ללכת לעבודה ולהשאיר את הבית שלכם מוגן מפני פריצות, או למשל אם אחד מהסיבות שמנינו לעיל המצריכים החלפת מנעול, מופיעה אצלכם הזמינו אותנו להתקנה מקצועית, בטוחה ושקטה של מנעול ביתי, אל תנסו להחליף מנעול בעצמכם! זה יעלה לכם ביוקר!

היתרונות של מנעול ומנעולן מקצועיים
היתרונות של מנעול ומנעולן מקצועיים
5/5 - (7 votes)
האם כדאי להחליף לבד מנעול

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button