פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

באיזה מצבים מזמינים פורץ דלתות מקצועי

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

קצת על עצמי: כפורץ דלתות מקצועי עברתי הכשרה והסמכה בפריצת כל סוגי המנעולים – מנעולי בתים, מנעולי כספות ומנעולי רכבים. אני נותן את השירות במסירות, במקצועיות ועם הכלים הטובים והחדשניים ביותר בתחום. ברשותי, כלי פריצה ועבודה מהטובים ביותר בתחום וכן משחזת חשמלית ומקדחה.

באיזה מצבים מזמינים פורץ דלתות מקצועי

אם איבדתם את המפתח או שאתם לא מצליחים לפתוח את דלת הבית מכל סיבה שהיא, אתם צריכים להזמין מנעולן. מצב חירום שמתרחש ואתם לא מצליחים לפתוח את דלת הבית, גם הוא מצריך קריאה דחופה של פורץ מנעולים ברעננה. למנעולן יש את הכלים והפתרונות המיידים שבהם יוכל לפתור את הבעיה במקצועיות ובמהירות. אנו ערוכים להגיע לכל מקום בארץ בזמן קצר עם עבודה אמינה ומקצועית, חייגו אלינו ונגיע אליכם תוך זמן קצר.

ישנם פורצי דלתות שהם לא מנעולנים אבל כל מנעולן הוא גם פורץ דלתות במקצועו מעבר לשירותי תיקון דלתות אלומיניום באשדוד ועוד. פורץ דלתות עובר הכשרה נקודתית לפריצת דלתות ואילו מנעולן עובר הכשרה יותר רחבה והוא מתמחה גם בהתקנת מנעולים, שכפול מפתחות ועוד. כשאתם צריכים פריצה של מנעול או של דלת אתם יכולים להזמין גם פורץ דלתות וכמובן גם מנעולן.

ובטח אתם שואלים את עצמכם האם ניתן לבצע פריצת מנעולים באופן עצמאי במקום להמתין להגעת המנעולן, התשובה היא שגם אם אתם יכולים לפרוץ את הדלת בכוחות עצמכם מומלץ מאוד להזמין מנעולן, מכיוון שלמנעולן יש כלים מתאימים שיקטינו את הנזק וימנעו מכם הוצאות גדולות של תיקון הדלת וכו’. למנעולן יש גם את הידע המתאים וגם את הכלים המתאימים לכל סוג של פריצה שנדרש.

באיזה מצבים מזמינים פורץ דלתות
באיזה מצבים מזמינים פורץ דלתות מקצועי – קראו את המאמר הנוכחי

שירותי פריצה של דלתות מכל הסוגים

עם פורץ דלתות אתם נפגשים בעתות חירום, אבל לא רק… מנעולן פורץ דלתות מציע שירותי פריצה של דלתות מכל הסוגים. פריצת דלת הרכב, פריצת דלת העסק, פריצת כספות ועוד. פריצה לרכב נדרשת כאשר שכחתם את המפתחות בתוך הרכב או כאשר יש בעיה במערכת הנעילה של הרכב.

לפעמים אתם נתקעים רחוק מהבית ואתם צריכים מנעולן באופן מיידי שיסדר את הבעיה ותוכלו להגיע הביתה בקלות ובמהירות. בתור מנעולן רכב בחיפה, כשאתם מזמינים אותי לפריצת רכב, אני צריך קודם כל לוודא שאכן מדובר ברכב שלכם ורק לאחר מכן אוכל לבצע את הפריצה, עם מינימום גרימת נזק לרכב.

אם מפתחות הבית או העסק אבדו לכם, או אם המפתח נתקע במנעול או שהוא נשבר, הזמינו אותנו ונסדר לכם את הבעיה בהקדם, נדאג שתוכלו להיכנס לבית או לעסק ללא חשש. לפעמים בעת התיקון אנו מגלים שיש בעיה בצילינדר ונציע לכם לתקן אותו במחיר סביר, בכדי שהתקלה לא תחזור על עצמה.

שירותי פריצה של דלתות
שירותי פריצה של דלתות רכב ועוד

מה חשוב שיהיה לפורץ דלתות

תקלות יכולות להתרחש גם בכספת. אם נוצרה לכם תקלה במנעול, או שאבד לכם המפתח, או שכחתם את הקוד, אנו יכולים לפתור לכם את הבעיה. לפי מצב הכספת נחליט מה ואיך לפעול, לפעמים אנו יכולים לגלות את הקוד ולפתוח את הכספת בלי שום נזק מיותר ולפעמים אנו נצטרך לפרוץ את הכספת. וכמובן שגם אז נשתדל שהנזק יהיה מזערי. זכרו! אם אתם מזמינים מנעולן או פורץ דלתות, חשוב שזה יהיה מישהו עם הכשרה והסמכה.

חשוב שיהיה לפורץ תעודת פורץ רשמית וכן מומלץ שתהייה לו תעודת יושר ממשטרת ישראל בכדי לוודא שהוא לא עוסק בפעילות פלילית, מה שאומר שמחר הוא עלול לבוא לפרוץ לכם לבית או לרכב באופן מקצועי… כמו כן התקינו פתרונות נעילה איכותיים שגורמים פליליים לא יוכלו לפרוץ אותם בקלות, ובכדי שלא תצטרכו להזמין את המנעולן שוב ושוב לתיקונים חוזרים ונשנים.

כשאתם פונים למנעולן לשם פריצת דלת אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר באיש מקצוע ותיק ואמין ושיש לו ניסיון בעבודה. וכמו כן ודאו שהוא לוקח מחירים סבירים בשוק ולא מנצל את הבהילות שלכם להפקעת המחיר. לפריצת דלתות הזמינו מנעולן שהוא זמין ומהיר בכל חלקי הארץ. לכל בעיה או שירות של פריצת דלתות הזמינו כעת את ציון המנעולן.

מה חשוב שיהיה לפורץ דלתות
מה חשוב שיהיה לפורץ דלתות
5/5 - (5 votes)
באיזה מצבים מזמינים פורץ דלתות

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button