פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/7

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

איך ניתן לדעת על מנעולן שהוא מקצועי

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

איך תוכלו לדעת שהמנעולן שהזמנתם או שאתם עומדים להזמין הוא מקצועי? שאלה טובה! אם אתם תקועים כעת מחוץ לבית והדלת איננה נפתחת, יש לכם בטח פחות זמן לברר על מנעולן מקצועי. אבל אנו ממליצים בכל זאת להקדיש 2 דקות בכדי לדעת לזהות מנעולן מקצועי. כי בסוף המנעולן הלא מקצועי יכול לגרום לכם נזק בלתי הפיך לדלת ברגע של פריצה לא מקצועית.

איך ניתן לדעת על מנעולן שהוא מקצועי

אז כאן ניתן לכם בקצרה כמה טיפים כיצד תוכלו לדעת איך לזהות מנעולן מקצועי, ומה צריך לבדוק. אבל קודם כל… חשוב לדעת שכל מנעולן כספות בנתניה נותן מגוון של עבודות ושירותים, מפריצה של דלתות, כספות, רכבים ועד לתיקון והתקנת מנעולים ודלתות, החלפת צילינדר רב בריח בכפר סבא ועוד ויש כאלה שמתמחים בדבר אחד ובעבודה אחרת פחות. ובכל מקרה ישנם סימנים לזיהוי של מנעולן מקצועי ובעל ניסיון.

צריך גם לדעת שמנעולן פורץ בירושלים שאיננו בעל רישיון מסודר עלול גם להיות מסוכן. ברגע שהוא מגיע לבית שלכם אתם עלולים להיות חשופים לפריצה לבית או לרכב שלא ברשותכם ולא בשעות כל כך נעימות… לכן דבר ראשון בדקו אם יש לו רישיון מקורי. אפשר לבדוק את הרישיון שלו פיזית, פשוט לבקש ממנו ולבדוק שלא מדובר במסמך מזויף ואפשר גם לבדוק באתר האינטרנט שלו.

במקביל, מומלץ מאוד שתבקשו ממנו את תעודת הזהות שלו, שתראו שהינו אמין וכמובן בדקו את כתובת המגורים שלו, כך שיהיה לכם מידע עליו גם כן. בקשה של תעודת זהות מבעל מקצוע היא מאוד מקובלת בעיקר אם אתם מוסד, מקום ציבורי או גוף כלשהו. אתם לא צריכים להרגיש חוסר נעימות בזה.

איך ניתן לדעת על מנעולן שהוא מקצועי
איך ניתן לדעת על מנעולן שהוא מקצועי – ציון המנעולן – מנעולן אמין ומקצועי

היתרון הגדול של ציון המנעולן

אנחנו בציון המנעולן נותנים שירותי מנעולנות כבר שנים רבות, עם ותק וניסיון. וכמובן עם אמינות ללא פשרות ועם רישיון מקורי בתוקף. אנו נותנים שירותי פריצת דלתות פלדלת וגם ננסה קודם למצוא פתרונות שלא יצריכו פריצה, אלא פתיחה של הדלת ללא גרימת נזק. אנחנו נלווה אתכם ונהייה אתכם עד שהדלת תהייה פתוחה ותוכלו להיכנס או לצאת בבטחה.

כמו כן, אנו נותנים שירותי פריצת דלתות פנים מעץ או מכל סוג שהוא. יש לנו ניסיון רב בפריצת כל סוגי הדלתות. לפעמים אנו יכולים לתת לכם פתרון כבר בטלפון ללא צורך בפריצה ובהמתנה עד לבוא הפורץ. אם נתקעתם בקשר לדלת, בין אם הדלת נטרקה בפניכם, או שהמפתח נשבר, או שלא ניתן לסובב את המפתח – התקשרו אלינו.

כל אחד כמעט מאיתנו, נתקל בעבר הרחוק או הקרוב בדלת פנים או בדלת חוץ שלא נפתחת. או בגלל שהמפתח נשבר או בשל סיבה פשוטה ששכחנו את המפתח במקום כלשהו שאיננו יכולים כרגע לחזור אליו ולקחת את המפתח. כמו כן, רבים מאיתנו נתקעו בבעיה של מפתח שלא יוצא מהמנעול. וזה קורה בדיוק כשממהרים לעבודה בבוקר ואי אפשר להשאיר את הבית ככה עם מפתח בפנים, זה פשוט אומר להזמין את הגנב פנימה.

סיכום המאמר על מציאת מנעולן אמין ומקצועי

לפעמים נתקלים בבעיה שהמפתח כלל אינו נכנס למנעול, גם אז אתם מרותקים בבית ללא יכולת לעזוב את הבית פתוח ולא נעול. לכן אנחנו כאן בשבילכם, נגיע אליכם במהירות האפשרית בכדי להציל אתכם מהמצב הלא נעים שנקלעתם אליו.

אז לסיכום, דיברנו על הבעייתיות של מנעולנים לא מוכרים שעלולים גם להוות סכנה בטיחותית. וצריכים להיות זהירים, היות וישנם כיום מנעולנים רבים בשוק. רובם מקצועיים ואמינים אך חלקם פחות… בלשון המעטה… גם הרשתות החברתיות תורמות רבות לבלבול השורר בתחום, בשל כך שבחיפוש בגוגל תמצאו עשרות אם לא מאות מנעולנים.

והשאלה הגדולה היא איך בוחרים מנעולן מקצועי ומהימן מתוך כל המבחר הבלתי מוכר הזה. וברור שלא כל מנעולן שמפרסם את עצמו הוא מקצועי, גם אם הוא מצהיר כך. ישנם כאלה שלא למדו אפילו לימודי תעודה בנושא, הם יודעים את המקצוע – או חושבים שיודעים – על סמך כמה ניסיונות בשטח. והדלת שלכם היא בעצם שפן הניסיונות שלהם. לכן בדקו את הרישיון של המנעולן.

 

Rate this post
איך ניתן לדעת על מנעולן שהוא מקצועי

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

התחל
1
אני כאן לשירותך..
שלום וברכה. אני ציון המנעולן. איך אפשר לעזור?
Call Now Button