פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/6

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

החלפת צירים לדלת

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

מי שלא רגיל להתעסק עם ברגים וצירים עלול להסתבך בהתקנה או החלפת צירים לדלת. לעומת מי שמבין בדלתות ומנעולים שיכול לפתור בעיות בצירים בזמן קצר מאוד. מה גם שהוא עושה את זה מקצועי. כי כאשר מחליפם ציר של הדלת צריך להתאים את הציר הנכון שמתאים לאותה דלת, אחרת זה יתקלקל שוב ולא יהיה לזה סוף.

וגם האמינות חשובה, כי אם יש צורך להחליף רק את הצירים ותזמינו מנעולן שיאמר לכם שצריך להחליף את הדלת כולה זה כמובן לא שווה את מחיר החיסכון בזמן. לכן, מה שחשוב בהזמנת מנעולן זה האמינות וגם המקצועיות שלו. כי למרות שזה נראה משהו קטן ושולי זה יכול לגרום לכם לכאב ראש לא קטן.

החלפת צירים לדלת

כאשר מתקינים ציר לא נכון לדלת, זה עלול לגרום לכם לבעיות בדלת שלא תדעו אפילו איך לזהות את הבעיה וממה היא נובעת. כמו למשל ציר פייפ שמתאים לדלת בעלת משקל קל. אם מתקינים אותו לדלת כבדה הדלת תשמיע חריקות בעת פתיחה וסגירה כתוצאה מהחיכוך ברצפה ותגזול מכם את השקט השלו של הבית או של העבודה, במקרים גרועים יותר היא תשקע ותתעקם שוב ושוב ואתם עלולים לחשוב בטעות שהדלת היא בעייתית.

לדלת כבדה צריך להתאים ציר ספר. וכך בפעולה פשוטה מנעולן מקצועי יכול לפתור בעיות ‘כבדות משקל’. ובנוסף לכך, לאחר התקנת הציר יש צורך לכוון במיומנות את הציר כך שיהיה מכוון במדויק לסגירה ופתיחה קלים ונוחים וגם הנעילה תהיה נוחה וקלה.

החלפת צירים לדלת
החלפת צירים לדלת עלולה לגרום לבעיות כשהיא לא מקצועית

החלפת צירים בדלת

מעבר להתקנה של צירים לא נכונים ישנם גורמים נוספים שמצריכים החלפת צירים בדלת. ילדים (או אנשים בוגרים שלא שמים לב) נתלים על הדלת וגורמים לצירים להתעוות ולהפסיק לתפקד נכון. וכפי שראיתם, אם אתם צריכים להחליף ציר בדלת, עדיף להזמין מנעולן מקצועי שיעשה את העבודה ביעילות ובמקצועיות וגם ייקח אחריות על העבודה.

אם נראה לכם שאתם צריכים להחליף ציר בדלת, התקשרו אלינו ונבוא בהקדם. כמו כן נשמח לעזור לכם בכל שירותי המנעולנות. תוכלו ליצור עמנו קשר לבירור מחירים, או סתם לקבל טיפים לשמירה נכונה על תקינות הדלת לאורך זמן. אנחנו מומחים בתיקון והחלפת צירים בדלת פנים וחוץ, לדלתות עץ ודלתות פלדה, בין לדלת הכניסה לבית ובין לדלת הממ”ד. כל דלת והציר שלה…

החלפת צירים בדלת
מתי צריך החלפת צירים בדלת

החלפת צירים לדלת מחיר סביר

לפני שנדבר על החלפת צירים לדלת מחיר, חשוב לציין כי כמעט כל תקלה שיש לכם בצירי הדלת ניתנת לתיקון, בין אם מדובר בדלת רב בריח, דלת פלדלת, דלת אלומיניום, ממ”ד, פלדלת ודלת זכוכית. הדלת היא אחד האביזרים העיקריים של הבית ובעצם של כל מקום.

אי אפשר להיכנס ולצאת מהבית ומהעבודה אם לא ניתן לפתוח או לסגור את הדלת. אי אפשר לעזוב את הבית כשהדלת לא תקינה, אי אפשר לישון לילה בבית אם הדלת לא ננעלת או כל בעיה אחרת. ולא רק כתוצאה מצירים לא נכונים או משימוש לא נכון יכולה הדלת להישבר, היא יכולה להישבר גם כתוצאה מבלאי ושחיקה ואז יש מקרים שכן נמליץ להחליף את הדלת עצמה. בכל מקרה אנו נותנים שירותי התקנה והחלפת צירים לדלת מחיר סביר.

החלפת צירים בדלת מחיר
החלפת צירים בדלת במחיר סביר

החלפת ציר דלת

כאמור, אנו טובים לא רק במקצוענות, גם במחירים אנחנו נוחים ולא גובים תשלום גבוה להחלפת ציר דלת ובכלל. תוכלו לקבל עלינו חוות דעת והמלצות חמות מלקוחות שכבר עשינו להם שירות כלשהו בעבר.

אצלנו תוכלו להזמין תיקון של צירים בדלת, כיוון צירים בדלת רגילה ובדלת פלדלת, תיקון והחלפת צירים בדלת ממ”ד (שימו לב! תפקוד לא נכון של דלת הממ”ד יכול להיות מסוכן כאשר יש צורך להשתמש בממ”ד), תיקון של ידיות הדלתות, החלפת מנעולים בדלתות פנים ודלתות כניסה, החלפת מנגנון בדלת כניסה של רב בריח, תיקון דלתות פנדור בבני ברק, פורץ דלתות במודיעין עילית, ועוד ועוד.

לא בכדי אנחנו מהמקומות הראשונים בשביעות רצון של לקוחות על פני שנים. אז גם אם אתם חושבים שאין צורך להזמין איש מקצוע להחלפת ציר דלת, נסו פעם אחד כן להזמין ותראו באיזה קלות הבעיה נפתרת… הזמינו כעת מנעולן מקצועי להחלפת צירים לדלת או התקנת צירים איכותיים עם עבודה מקצועית.

גולשי האתר חיפשו גם: פורץ רכבים בהוד השרון.

החלפת ציר דלת
החלפת ציר דלת במקצועיות ומיומנות
5/5 - (1 vote)
החלפת צירים לדלת

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

לשיחה
1
הי,
אני ציון, מנעולן מוסמך עם ניסיון רב.

אני זמין תמיד ותמיד שמח לעזור!
אז לפנות אלי בכל שעה.

לשיחה מיידית, פשוט ללחוץ כאן
Call Now Button