פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/6

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

איך פותחים דלת שנטרקה

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

מה עושים כאשר הדלת נטרקה? כלומר, היא לא נעולה, אך פשוט אתם לא מצליחים לפתוח אותה. כלומר אנחנו מדברים במקרה שהבעיה היא לא במפתח, אלא בידית, לא ניתן ללחוץ את הידית כלפי מטה בכדי לפתוח את הדלת. אז מה עושים?

איך פותחים דלת שנטרקה

לפני שמתייאשים ומזמינים מנעולן לפרוץ את הדלת ולפני שמשלמים לו תעריף יקר בגלל שהזמנתם אותו בקריאת חירום, אנו ממליצים לכם להקדיש כ-3-4 דקות בכדי לקרוא את המאמר הנוכחי ואם גם אז לא יעלה בידכם לפתוח את הדלת תזמינו אז את המנעולן… אז בינתיים, שתהייה קריאה נעימה ומועילה… אז איך עובד המנגנון של הדלת שלכם? יש לשונית שנכנסת ויוצאת על ידי קפיץ והיא מאפשרת לדלת להישאר במצב סגור כאשר אתם מעוניינים בכך.

כשאנו מורידים את הידית של הדלת הלשונית נכנסת פנימה ומאפשרת בעצם לדלת להיפתח בקלות על ידי שנמשוך אתה כלפי פנים או נדחוף אותה כלפי בחוץ, בהתאם לכיוון הדלת ולמיקום שלנו. דרך נוספת להכנסת הלשונית פנימה היא על ידי סיבוב המפתח כלפי הדלת, בדיוק באופן ובכיוון שפותחים את הדלת כאשר היא נעולה. צריך פשוט לתת חצי סיבוב נוסף והלשונית תיכנס פנימה ותאפשר לפתוח את הדלת.

לכן, אם הידית תקועה מסיבה כלשהי ולא ניתן למשוך אותה כלפי מטה ניתן פשוט להכניס את המפתח שבו נועלים את הדלת ולתת חצי סיבוב לכיוון שאליו מסובבים את המפתח בכדי לפתוח את הצילינדר של הדלת. עצה זו יכולה לעזור אך ורק כאשר אין מפתח בתוך הגלת בצד פנימי של הדלת. אך אם בצד הפנימי נעוץ מפתח לא תוכלו לסובב את המפתח החיצוני כלל.

איך פותחים דלת שנטרקה
איך פותחים דלת שנטרקה לפני שמתייאשים ומזמינים מנעולן לפרוץ את הדלת ולפני שמשלמים לו תעריף יקר

איך פותחים את הדלת כאשר המפתח נעוץ בצד השני?

במקרה זה תצטרכו פשוט לאלתר חומרים שבעזרתם יתאפשר לכם לפתוח את הדלת. החומרים שתצטרכו הם: בקבוק שתייה ומספריים. גזרו את הפלסטיק של הבקבוק לצורה של כרטיס אשראי (לא מדויק, יכול להיות משהו דומה), כלומר משטח קטן של פלסטיק עם קצוות עגולות.

את הכרטס שיצרתם מפלסטיק החדירו לחריץ של בין הדלת למשקוף ונסו ללחוץ אותו עם כל הכוח כלפי מטה. אפשר גם עם כרטיס אשראי או כל סוג אחר של כרטיס דומה, אלא שאתם צריכים לקחת בחשבון שהוא עלול גם להישבר במהלך ניסיון הפריצה…

אם המשימה הצליחה, אתם משוחררים לנפשכם… אתם לא צריכים להמשיך לקרוא, אתם כבר פשוט בפנים… אבל אם עדיין אתם תקועים בחוץ, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהזמין אותנו לפריצה מקצועית ללא גרימת נזק לדלת או למשקוף. אנו נגיע אליכם במהירות האפשרית בכל שעה ביממה. עם כל הכלים הנדרשים לצורך פריצה מהירה ושקטה. יש לנו ותק רב בפריצת מנעולים מכל סוגי המנגנונים ובפתרונות לכל סוגי התקלות.

ניסיון רב בפריצת מנעולים תקועים

אנו פורצים במקצועיות ובבטחה דלתות, רכבים, מנעולים, כספות, אופנועים, מנעולי רכב, מנעולי דואר ועוד ועוד. כמו כן אנו מקצועיים בתיקון דלתות פנדור בבאר שבע, החלפת מנעולים, מנעולנות רכב, דלתות זכוכית, דלתות ממ”ד, התקנת מנעלים בדלתות זכוכית, החלפת צילינדר, התקנת מנגנון רב בריח, כיוון דלתות, התקנת מנעולי כספת, תיקון והחלפת ידיות של דלתות ועוד.

הזמינו אותנו לכל שירות שתצטרכו בתחום המנעולנות ותקבלו שירות מעולה, מחירים מעולים, ועבודה מקצועית ואיכותית. אנו עושים עבודה מסודרת עם ירידה לפרטי פרטים, בהגינות ואמינות, תוכלו לקבל עלינו המלצות רבות. אנו נותנים שירות בכל רחבי הארץ ובכל שעות היממה. אם הדלת של הבית שלכם או באחד החדרים ננעלה או נטרקה, ואתם לא מצליחים לפתוח את הדלת בכוחות עצמכם, הזמינו אותנו ונעשה הכול שתוך זמן קצר תהיו בתוך הבית או החדר.

אתם יכולים בשקט להפקיד את הביטחון האישי שלכם בידיים שלנו. יעידו על כך הלקוחות הרבים שלנו במשך השנים שאנו עוסקים בתחום. הצלנו אנשים רבים מלהישאר תקועים מחוץ לביתם בשעות לילה מאוחרות ולא נעימות. הזמינו אותנו כעת לפריצה של דלת שנטרקה או ננעלה.

אם אתם צריכים פורץ רכבים בהרצליה או פורץ רכבים ברעננה, צרו עמנו קשר ונבוא בהקדם.

5/5 - (1 vote)
איך פותחים דלת שנטרקה

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

לשיחה
1
הי,
אני ציון, מנעולן מוסמך עם ניסיון רב.

אני זמין תמיד ותמיד שמח לעזור!
אז לפנות אלי בכל שעה.

לשיחה מיידית, פשוט ללחוץ כאן
Call Now Button