פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/6

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

איך ניתן לדעת שהמנעולן שהזמנתי הוא מקצועי

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

 

מנעולן מורשה ומוסמך הוא בדרך כלל מנעולן מומלץ, מקצועי ואמין. ואילן מנעולן לא מורשה הוא בדרך כלל קומבינטור, כלומר ינסה תמיד למצוא טכניקות וקומבינות לא ישרות לתיקון דלתות פנים פנדור בבני ברק לא מקצועי. ולכן צריך לבדוק היטב אם המנעולן שהזמנתם הוא מוסמך ומקצועי. אז איך בודקים את זה?

איך ניתן לדעת שהמנעולן שהזמנתי הוא מקצועי

כדי לדעת האם המנעולן מוסמך מומלץ קודם כל לדעת מי הם הגורמים בישראל המורשים לתת הסמכה למנעולנים? וכן מה ההסמכה או ההסמכות שצריך המנעולן לקבל? אחת מהגופים המעניקים הסמכה למנעולנים היא משטרת ישראל. יש גם הסמכה של חברת רב בריח, של ארגון המנעולנים של ישראל, של מולטילוק וגופים נוספים. ככל שיותר קשה לקבל את ההסמכה כך מדובר בהסמכה יותר מקצועית ויותר איכותית.

חשוב להבין שבניגוד למהנדסים, קבלנים, ועורכי דין. בתחום המנעולנות אין מאגר אינטרנטי של מנעולנים מוסמכים ומורשים. אבל ישנם דרכים אחרות לבדוק את ההסמכה של המנעולן. הדרך הפשוטה ביותר היא לבדוק באתר האינטרנט של המנעולן או לבקש לו בעצמו שיראה לכם את ההסמכה שלו ומאיזה גוף הוא קיבל את ההסמכה.

לאחר מכן בדקו את הגוף שהעניק לו את ההסמכה האם הוא גוף מוכר ומורשה להעניק הסמכות למנעולנים. ואם אתם רוצים ללכת שלב נוסף תוכלו לפנות לאותו גוף שעל פי טענת המנעולן, העניק לו את ההסמכה ולברר אצלו האם זה אכן נכון והאם הוא רשום במאגר שלהם של המנעולנים המוסמכים על ידם. חשוב גם לבדוק את השם שבתעודה ואת מס’ הזהות (או את הח.פ.) בכדי לבדוק שמדובר בהסמכה שלו עצמו.

איך ניתן לדעת שהמנעולן שהזמנתי הוא מנעולן מורשה
איך ניתן לדעת שהמנעולן שהזמנתי הוא מנעולן מורשה

איך בודקים את המנעולן

באופן כללי, כדאי שתדעו שמנעולנות היא תחום רחב מאוד. ולפעמים גם תחום שייך לשעות חירום, כמו פורץ רכבים בחולון. לכן אנו עובדים בשעות לא שגרתיות, גם בלילות. ציון המנעולן בעל החברה, עבר המון הכשרות בכל תחומי הידע של המנעולנים והוא נחשב לאחד המומחים בתחום. לציון המנעולן יש הסמכה מהגופים הגדולים והטובים ביותר במדינה וכמו כן יש לנו את הכלים המשוכללים והמתקדמים ביותר לפריצת והחלפת מנעולים.

יש לנו לקוחות רבים ומרוצים שחולפים מפה לאוזן ונשמח להעניק גם לכם את השירותים הטובים שלנו. כשאתם צריכים מנעולן – ציון המנעולן הוא הבחירה המצוינת ביותר. אם אתם צריכים באמת מנעולן מקצועי ולא מחפשים לכם הרפתקאות, הזמינו את ציון המנעולן, בתוך זמן קצר הוא יהיה אצלכם ויסדר לכם את הבעיה.

אז כמו שאמרנו, בכדי שתוכלו לדעת אם מדובר במנעולן מקצועי בקשו ממנו לראות את תעודת ההסמכה שלו, בדקו אם:

  • היא רשומה על שמו ומספר הזהות שלו (או שם החברה וח.פ.).
  • היא בתוקף.
  • הגוף שנתן את התעודה הוא גוף מוכר ומורשה.
איך בודקים את המנעולן
איך בודקים את המנעולן

מה עוד מומלץ לבדוק לפני הזמנת מנעולן

כמו כן, מומלץ לבדוק באינטרנט, ככל שמדובר במנעולן מקצועי, יש לו אתר אינטרנט פעיל ובדרך כלל גם תגובות חיוביות עליו מלקוחות מרוצים. הזמנה של מנעולן מיומן, אחראי, אמין ומקצועי נותן לכם שקט וביטחון ולהיפך. אם תזמינו מנעולן חאפר, לא תוכלו לישון בלילה בשקט… ואנו מאמינים שאף אחד לא מעוניין להסתבך במנעולן לא מקצועי. הוא הרי מטפל בדברים הכי רגישים בבית – מנעול הבית, מה שמעניק לנו את הביטחון והרוגע לישון בלילה.

כמעט כל אחד נדרש לצרוך לפחות פעם אחת בחיים שירותים של מנעולן. ולכן כדאי לזכור ולדעת כי ישנם לא מעט חאפרים בתחום. אנשים שמעולם לא למדו את המקצוע במקום מסודר והם עובדים על סמך מעט ידע טכני שיש להם. הם עלולים להרוס לכם את המנעול ולגרום לכם לנזקים, ובמקרים גרועים יותר מדובר באנשים שאין להם ‘כוונות טהורות’…

לכן כאמור, אל תתביישו ואל תהססו, בקשו מהמנעולן לראות את התעודה שלו ואת הגוף המסמיך. כך תוכלו להיות יותר רגועים ושקטים. אנו מקווים שנתנו לכם כאן מידע מועיל אודות הסמכה של מנעולנים. ציון הוא מנעולן מצטיין בעל תעודת יושר ממשטרת ישראל ועבר בהצלחה ובהצטיינות את מבחני ההסמכה של המנעולנות.

אם אתם צריכים תיקון דלתות ברמת גן ובכל רחבי הארץ, הזמינו אותנו עכשיו.

מה עוד מומלץ לבדוק לפני הזמנת מנעולן
מה עוד מומלץ לבדוק לפני הזמנת מנעולן

 

 

5/5 - (2 votes)
איך ניתן לדעת שהמנעולן שהזמנתי הוא מקצועי

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

לשיחה
1
הי,
אני ציון, מנעולן מוסמך עם ניסיון רב.

אני זמין תמיד ותמיד שמח לעזור!
אז לפנות אלי בכל שעה.

לשיחה מיידית, פשוט ללחוץ כאן
Call Now Button