פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/6

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

איך לפרוץ לרכב שהמפתחות נשארו בפנים

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

אם יש לכם רכב, ודאי נתקלתם בבעיות אלו. ודאי שאלתם את עצמכם מתי ואיך צריך לפרוץ לרכב? כמה עולה להזמין פורץ רכבים? האם יש מקרים שניתן לחסוך הזמנת פורץ רכבים? האם בכלל כדאי לפרוץ לרכב באופן עצמאי? האם חשוב להזמין מנעולן מקצועי בשביל פריצת הרכב? ואיך מזהים מנעולן מקצועי שאפשר לסמוך עליו?

איך לפרוץ לרכב שהמפתחות נשארו בפנים

במסגרת המאמר הנוכחי הקצר ננסה לענות על כל השאלות. ואם משהו נשאר לא ברור, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר. כמו כן נקדים ונאמר, כי המאמר הנוכחי נותן רקע תיאורטי בלבד. אם אתם צריכים כרגע פריצת רכב באופן דחוף, הזמינו אותנו בטלפון, ספרו לנו את המקרה ואנו נגיע בהקדם האפשרי או נדריך אתכם מרחוק במידה שהדבר אפשרי.

האם קרה לכם אי פעם שחזרתם לרכב לאחר קניות של כמה שעות טובות, ואתם מגלים שהמפתחות של הרכב נשארו בפנים – בתוך הרכב… בין אם זה קרה לכם באופן אישי ובין אם לאו – מה שבטוח הוא שזה עלול לקרות ובלי הודעה מראש. מדובר במצב די שכיח שקורה להרבה אנשים לפחות פעם אחת בחיים וזה מבאס נורא, גם אם אתם יודעים שיש לזה פתרון.

ואכן יש לכך פתרון פשוט וקל ומה שיותר מפתיע הוא שמדובר בפתרון שאינו גורם נזק לרכב. אז איך עושים את זה? היו אתנו ותבינו בהמשך איך לפרוץ את הדלת של הרכב. כדאי לכם לקרוא את זה בכדי שתהיו מוכנים ליתר ביטחון… שאם זה יקרה וזה כאמור עלול לקרות, לא תאבדו עשתונות.

לתיקון דלתות פנים פנדור בבת ים צרו עמנו קשר כבר עכשיו.

איך לפרוץ לרכב שהמפתחות נשכחו בפנים
איך לפרוץ לרכב שהמפתחות נשכחו בפנים

מתי מומלץ להזמין מנעולן לפריצת הרכב

יצוין כבר עכשיו, כי אם אתם לא בטוחים שהמפתח בתוך האוטו, אלא ייתכן שהוא נגנב, במקרה זה ייתכן שעדיף לכם להזמין פורץ מקצועי. כמו כן, אם ילד או בעל חיים נתקעו בתוך הרכב ובעיקר בימי הקיץ החמים, אל תתמהמהו, הזמינו מיד פורץ מקצועי. כל רגע עלול להיות סכנת חיים במקרים כאלו.

מצד שני, אם זה לא המקרה שלכם, ולא מדובר במקרה חירום, פריצת הרכב יכולה להיות פעולה פשוטה ולא מסובכת כאשר עושים אותה ברוגע. לצורך כך צריך להצטייד במוט ברזל מיוחד וכרית ניפוח מתאימה. קודם כל מכניסים את כרית הניפוח בין הקצה העליון של הדלת הקדמית לבין הגג של הרכב. ואז מחברים את כרית הניפוח למשאבה ומנפחים לאט ובעדינות.

כעת לאחר שניפחתם את כרית הניפוח נוצר חריץ בין הדלת לגוף הרכב. באותו חריץ השחילו את מוט הברזל. משחילים את המוט עד לכפתור הנעילה הפנימי של הרכב, משחררים את הכפתור והיידה, הרכב פתוח… רק נדגיש שמדובר בכרית ניפוח ומוט העשויים במיוחד לשם כך ולא מוט ברזל מאולתר שמצאתם ברחוב, לכן מומלץ להצטייד בדבר כזה ברכב ולהקדים תרופה למכה.

לתיקון דלתות כניסה לבניין בחולון הזמינו אותנו כעת.

מתי לא אפשרי לפרוץ את הרכב בעזרת המוט

הפטנט הזה יפעל ברוב הרכבים, אך לא בכולם. אם ברכב שלכם יש ‘נעילת וואקום’ (נעילה כפולה) זה פשוט לא יעבוד. לפעמים לתוספת ביטחון יש גם מחיר לא נעים… את הרכבים האלו ניתן לפתוח רק דרך המנעול ולכן הפטנט של המוט לא יעבוד כאן. אם יש לכם רכב אאודי, סקודה, מרצדס או פולקסווגן סביר להניח שיש לכם מנגנון נעילה כפולה.

במקרה כזה האפשרות היחידה היא להזמין פורץ רכבים מוסמך. מדובר בתהליך לא ארוך, תהליך של כ-20 דקות (מעת הגעת המנעולן). גם המחיר של הפריצה לא אמור להיות יקר אם מדובר במקרה סטנדרטי. ולא משנה איזה רכב יש לכם, בין אם מדובר ברכב יוקרה או ברכב סטנדרטי.

פריצה שכזו עלותה היא כמה מאות שקלים. זה לא הרבה בשביל לדעת שהרכב מוגן ובטוח מפריצת הרכב על ידי גנבים שלא באמצעות מפתח. ואם תזמינו מנעולן לפריצה מן הסוג הראשון של כרית הניפוח עם המוט, מדובר בחצי מהמחיר של פריצה לרכבים בעלי מנעול וואקום. אך כמובן שכאשר מדובר בשעות מאוחרות של הלילה התעריף מלכתחילה יהיה יקר יותר. הזמינו אותנו עכשיו לפריצת הרכב הנעול.

לתיקון דלתות פנים בקריות הזמינו אותנו עכשיו.

5/5 - (1 vote)
איך לפרוץ לרכב שהמפתחות נשכחו בפנים

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

לשיחה
1
הי,
אני ציון, מנעולן מוסמך עם ניסיון רב.

אני זמין תמיד ותמיד שמח לעזור!
אז לפנות אלי בכל שעה.

לשיחה מיידית, פשוט ללחוץ כאן
Call Now Button