פעילות בכל הארץ

אודם 11 באר יעקב, מרכז

שירות חירום 24/6

אישור משטרת ישראל

050-8834328

20 דקות אצלך!

איזה מנעול הכי מגן מפני גנבים?

חייגו לציון המנעולן 
050-883-4328
או

Locksmith

מהו המנעול המגן ביותר מפני גנבים? השאלה הזו מטרידה כל מי שעומד לפני קנייה של דלת חדשה או לפני החלפת מנעול. והיא מאוד מציקה למי שחווה פריצה בביתו או בבית העסק. הבית או העסק שלנו הם המקומות החשובים לנו ביותר וחשוב מאוד להגן עליהם מפני פורצים וגנבים. ברוב הבתים והעסקים היום מתקינים דלת פלדלת בכניסה הראשית, דלת זו היא חזקה יותר מדלת פנימית רגילה אבל היא לא בלתי פריצה.

איזה מנעול הכי מגן מפני גנבים?

יש מקומות, בעיקר המועדים לפריצות שבהן נדרשת רמת הגנה טובה יותר מאשר דלת פלדלת סטנדרטית. תוספת של מנעול טוב יותר מוסיפה הגנה נוספת ולפעמים מונעת לגמרי פריצות. טיב המנעול תלוי בכמה כסף אתם רוצים להשקיע. אם תרצו להשקיע הרבה כסף תוכלו למנוע פריצות כמעט לגמרי.

השיקול המרכזי בבחירת מנעול טוב שימנע פריצות הוא לא רק כסף, אלא השאלה תלויה גם ב’מה אתם צריכים’. עד כמה אתם צריכים הגנה מפני פריצות. כלומר, באיזה תדירות יש פריצות באזור הבית / העסק שלכם או עד כמה הם נמצאים במקום בלתי מוגן. שכן פריצה לבית או לעסק שלכם אמורה להדאיג כל אחד ואחד, אבל לא כל מקום הוא מועד לפורענות.

וגם אם כן, ישנם מספיק פתרונות טובים המתאימים לכל בעיה לפי חומרתה. מנעול טוב יספק לכם תוספת הגנה על דלת הפלדלת שלכם, שגם היא כאמור מוגנת יותר מאשר כל דלת אחרת. לתוספת ההגנה יש כיום הרבה פתרונות וכדאי לכם לדעת, לפני שאתם רוכשים, מה היתרונות והחסרונות של כל סוג.

איזה מנעול הכי מגן מפני גנבים
איזה מנעול הכי מגן מפני גנבים

מנעול כספת ומנעול רתק

ואם אנחנו כבר מדברים, דירת גן נחשבת כחשופה יותר לפריצות. וכאמור, אתם לא צריכים להיבהל, יש היום פתרונות טובים מאוד כנגד פריצות. אז מה המנעול המומלץ ביותר נגד פריצות? מנעול כספת הנקרא גם מנעול עליון הוא המנעול הנחשב כטוב ביותר כנגד פריצות. יש לו פיה דקה מאוד שמקשה על הפורצים להחדיר לתוכו חפץ ולנסות לפרוץ אותו. היתרון שלו הוא גם בכך שהוא מאפשר נעילה נוספת לחלק העליון של הדלת ובכך הוא מקשה בצורה נוספת על הגנבים.

מנעול מעולה נוסף כנגד פריצות הוא ‘מנעול רתק’, המנעול מחבר את הדלת למשקוף כך שהוא מקשה מאוד על הפורצים הפוטנציאליים ומבריח אותם לדלת הבאה… אם אתם רוצים להשקיע מעט יותר, ישנם פונקציות טכנולוגיות שיכולות לתת לכם פתרון, מדובר במנעולים חכמים שניתן לפתוח אותם רק באמצעות טביעת אצבע או דרך זיהוי קרנית העין של מי שהוגדר במערכת.

החיסרון של מערכת המנעולים הטכנולוגית היא שלא תוכלו להתקשר לשכן ולבקש ממנו להיכנס לביתכם לתת אוכל לדגים… החיסרון של מנעול כספת הוא שאם חלילה תיתקעו מחוץ לדלת בלי מפתח או בשל תקלה, יהיה מסובך יותר לפורץ דלתות בצפון תל אביב גם אם הוא מוסמך, לפתוח לכם את הדלת. ומלבד הפתרונות של המנעולים, ישנם אפשרויות נוספות לתוספת אבטחה מפני גנבים.

מנעול כספת ומנעול רתק
מנעול כספת ומנעול רתק

מה עוד אפשר לעשות לתוספת הגנה

אפשר גם להתקין מצלמות אבטחה וכן מערכת אזעקה. מה שיכולים להתריע מפני פריצה ולהרתיע את הגנבים. אצלנו תוכלו להזמין התקנת כל סוגי המנעולים, כולל מנעול כספת, מנעול רתק, מנעול פרפר, התקנת כספות ועוד, כמו כן אנו עושים את כל תיקוני הדלתות כולל תיקון דלתות פלדלת בבאר שבע. אנו נותנים גם שירותי פריצת דלתות כולל דלתות פלדלת, כל סוגי דלתות הפנים ודלתות חוץ. תיקוני מפתחות תקועים, דלתות טרוקות ועוד.

לסיכום, דלת פלדלת היא לא בלתי פריצה, מי שמומחה ומבין בחלקים המכניים השונים המרכיבים את המנעול, יכול לפרוץ דלת פלדלת בקלות ובמהירות (ע”ע פורצי דלתות מוסמכים…) ולכן עדיף להוסיף שכבת הגנה נוספת לדלת הפלדלת שיש לכם בדירה או בעסק, בעיקר במקומות המועדים לגניבות.

הפתרון שאנו מציעים הוא להוסיף מנעול כספת או מנעול רתק. להתקנת מנעולים אלה ניתן להזמין אותנו – ציון המנעולן. אנו עושים כאמור, גם תיקוני מנעולים מכל הסוגים וכן תיקון דלתות עץ בחיפה. אם אתם רוצים להזמין התקנה של מנעול כספת או תיקון של מנעול תקול הזמינו אותנו כבר עכשיו ונגיע בהקדם.

מה עוד אפשר לעשות לתוספת הגנה
מה עוד אפשר לעשות לתוספת הגנה
5/5 - (3 votes)
איזה מנעול הכי מגן מפני גנבים

חפשת מנעולן מוסמך...?

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

לשיחה
1
הי,
אני ציון, מנעולן מוסמך עם ניסיון רב.

אני זמין תמיד ותמיד שמח לעזור!
אז לפנות אלי בכל שעה.

לשיחה מיידית, פשוט ללחוץ כאן
Call Now Button